Det elfte Guldet
« Föregående · 3001536 · Nästa » Till forumet
Sv: Det elfte Guldet
Bataille: Ja att ha en lite negativ förväntan är en helt annan sak än att gnälla under och efter varje match på allt och inget.
Sv: Det elfte Guldet
Kaptenen33: det är bra att vara negativ för då blir man lättare glatt överraskad
+ 2
Sv: Det elfte Guldet
Bataille: wow vilken tredjeperiod mot ett starkt Timrå
Tror vi vann skotten med 23-3!!
Men enligt Timråfansen var det domarnas fel😅
Med det sagt så föredrar jag fortfarande åttondel och få hålla igång spelet. Vi får väl se
Något kval blev det inte denna säsong heller trots allt gastande om detta.
Bra av Wallin att byta JJ mot CAM, en stor skillnad i spelet oavsett vad vissa andra skriver att det är sämre nu ..
Skönt med en sista match som inte betyder så mkt, åttondel eller top6 är för mig egalt. Helst åttondel, då behöver vi inte vänta så länge som förra våren
Tror vi vann skotten med 23-3!!
Men enligt Timråfansen var det domarnas fel😅
Med det sagt så föredrar jag fortfarande åttondel och få hålla igång spelet. Vi får väl se
Något kval blev det inte denna säsong heller trots allt gastande om detta.
Bra av Wallin att byta JJ mot CAM, en stor skillnad i spelet oavsett vad vissa andra skriver att det är sämre nu ..
Skönt med en sista match som inte betyder så mkt, åttondel eller top6 är för mig egalt. Helst åttondel, då behöver vi inte vänta så länge som förra våren
Sv: Det elfte Guldet
Kassaskåpssäker vinst. Syntes tydlig redan från början hur det skulle gå då vi dominerade dem stort. Spel på ett mål ju längre matchen led och vi krossar dem i skottstatistiken.
Tack vare Rögles och Örebros insatser håller vi nu sjätteplatsen inför sista omgången.
Tack vare Rögles och Örebros insatser håller vi nu sjätteplatsen inför sista omgången.
+ 1
Sv: Det elfte Guldet
Tyvärr blir det åttondel men jag är ändå glad att vi slipper negativt kval som sesången har sett ut.
Sv: Det elfte Guldet
eltifoso: och där kom det välförtjänta reduceringsmålet.
Skönt att leda ändå, trots rätt taffligt spel, det syns att Timrå är bra och slagit oss i alla tre tidigare möten denna säsong
Kämpa på
Skönt att leda ändå, trots rätt taffligt spel, det syns att Timrå är bra och slagit oss i alla tre tidigare möten denna säsong
Kämpa på
Sv: Det elfte Guldet
Gör vi ett mål till eller Örebro ett till mot Brynäs så klättar vi upp på 6e plats.
Sv: Det elfte Guldet
Svanru: Timrå varit det klart bättre laget första perioden med leder skotten just nu 9-6
Men vi har haft tillfälligheterna på vår sida och leder lite turligt med 2,5 minuter kvar av första
Men vi har haft tillfälligheterna på vår sida och leder lite turligt med 2,5 minuter kvar av första
Sv: Det elfte Guldet
Svanru: Ser riktigt bra ut 10 min in i första. Timrå är väl inte det formstarkaste laget vi kan möta, men vi dominerar på ett förtroendeingivande sätt.
Sv: Det elfte Guldet
eltifoso: Det var en av många katastrofmatcher denna säsong hoppas att dom har vaknat som det har sett ut senaste tiden.
Sv: Det elfte Guldet
Svanru: ny tuff match redan imorgon. Alltid svårt mot Timrå och sist krossade dom väl oss med typ 8-2!?
Sv: Det elfte Guldet
Svanru: Och endel tycker fortfarande det såg bättre ut med Jörgen som tränare än nu 🤓
Sv: Det elfte Guldet
Bataille: Som dom spelat nu sista matcherna spelar det ingen roll för mig. De har chans oavsett om de håller denna målform
Sv: Det elfte Guldet
Svanru: Men se där ja, nu har supertankern börjat stånka igång åt rätt håll. Skön seger igen.
Sv: Det elfte Guldet
eltifoso: skönt att leda inför sista iaf
Känner fortsatt chans på poäng i denna trots allt
Känner fortsatt chans på poäng i denna trots allt
Sv: Det elfte Guldet
Bataille: ok, ja jag kör ju ljudlöst som alltid
Men gillar fjärdelinans insats i första perioden, precis som jag hoppades på
Lyx att ha vår kapten , jvmkaptenen och MålSteen i en fjärdlina
Men gillar fjärdelinans insats i första perioden, precis som jag hoppades på
Lyx att ha vår kapten , jvmkaptenen och MålSteen i en fjärdlina
Sv: Det elfte Guldet
Sanny är väldigt tyst när Färjestad har initiativet men har väldigt mycket att säga så fort hv rör pucken.
Sv: Det elfte Guldet
Imorgon möter vi bottenlaget som vanligt väntar en förlust dock hoppas jag något annat.
Sv: Det elfte Guldet
0-2 nu men en fantastisk säsong av tjejerna all creds. Nästa år är feskrenset rökta.
Sv: Det elfte Guldet
Svanru: Såklart dom har chans, varje match i serien och kvarten har ju varit 50/50 typ
Tror fiskdamerna inte alls är bekväma inför kvällens drabbning, att som regerande mästare riskera fiasko mot en nykomling kan ge de starkaste lite gummiarm
Tror fiskdamerna inte alls är bekväma inför kvällens drabbning, att som regerande mästare riskera fiasko mot en nykomling kan ge de starkaste lite gummiarm
Sv: Det elfte Guldet
Kaptenen33: Japp, men jag är som supporter mer än bekväm med en åttondel och slippa en veckas väntas som vi fick förra våren och åkte ur direkt
Ser gärna åttondel mot DIF och kvart mot ett formsvagt fiskrens
Ser gärna åttondel mot DIF och kvart mot ett formsvagt fiskrens
+ 1
Sv: Det elfte Guldet
janersa: Två vinster till nu så blir det en helt avgörande match mot Luleå i sista omgången om att ta oss in topp sex.
Sv: Det elfte Guldet
janersa: Gött med ännu en skrällseger . Var väl få som trodde på vinst idag
Men när Larmi olyckligt blev skadad växte mitt hopp för vinsten och Thelin var stabil igen när han kom in
Men inget att glädjas över , kan ju bli förlust i nästa igen
Men när Larmi olyckligt blev skadad växte mitt hopp för vinsten och Thelin var stabil igen när han kom in
Men inget att glädjas över , kan ju bli förlust i nästa igen
Sv: Det elfte Guldet
eltifoso: håller helt med tjejerna har presterat långt över förväntningarna 🙌🥂 och skulle de vinna match 5 herrejisses
Sv: Det elfte Guldet
Skön och välförtjänt seger mot Rögle. Åslund är kung. Varannan-matchliket lever! Kan man önska sig segrar mot lagen i undervegetationen nu också, som typ HV nu på tisdag?
Sv: Det elfte Guldet
eltifoso: Som väntat blev de regerande mästarna för svåra i dag .
Men shit vad starkt att krigat till sig en femte och avgörande match för damerna
Hur det än slutar är deras premiärsäsong en succé
Men shit vad starkt att krigat till sig en femte och avgörande match för damerna
Hur det än slutar är deras premiärsäsong en succé
Sv: Det elfte Guldet
eltifoso: Något bättre nu med Thelin i kassen
Får se om turen håller i sig för oss
Får se om turen håller i sig för oss
Sv: Det elfte Guldet
Svanru: Herrarna envisas med den sämre målisen . Men de vet troligen ngt jag inte vet
Men inleder inte förtroendeingivande iaf
Men inleder inte förtroendeingivande iaf
Sv: Det elfte Guldet
eltifoso: Det blir två skärmar idag. Om det historiska inträffar (SDHL) blir det skumpa🥂
Sv: Det elfte Guldet
Svanru: Blev ju en välförtjänt kämpaseger och nu leder våra tjejer med 2-1 i matcher
Slås matchbollen in i morgon redan?
Slås matchbollen in i morgon redan?
Sv: Det elfte Guldet
eltifoso: Kommer vi längre än kvartsfinal måste ett mirakel inträffa iofs vann HV en gång som åtta i grundserien. Mirakel kan hända men inte så ofta.
Sv: Det elfte Guldet
janersa: Exakt , åttondelsfinal är helt ok. Några trodde ju till och med på kval i vintras
Hoppas på DIF nu i åttondelen. (Playin slutade det väl heta för länge sen?)
Slutspel mot Djurgården skulle vara skoj igen
Hoppas på DIF nu i åttondelen. (Playin slutade det väl heta för länge sen?)
Slutspel mot Djurgården skulle vara skoj igen
Sv: Det elfte Guldet
Svanru: Japp, vid förluster blir det äntligen lite inlägg här..
och tror du får fel denna säsong också rörande kvalspel för oss.
Ingen idé att gräma sig så mkt vi kan ju vinna nästa som ngn forumist skrev fast tvärtom efter förra segern 😎
Och oavgjort på bortais och vinster hemma är bra o längden, bara målisen slutar ge bort pucken med öppen kasse
och tror du får fel denna säsong också rörande kvalspel för oss.
Ingen idé att gräma sig så mkt vi kan ju vinna nästa som ngn forumist skrev fast tvärtom efter förra segern 😎
Och oavgjort på bortais och vinster hemma är bra o längden, bara målisen slutar ge bort pucken med öppen kasse
« Föregående · 3001536 · Nästa »