Det elfte Guldet
« Föregående · 3001536 · Nästa » Till forumet
Sv: Det elfte Guldet
Bataille: Ja att ha en lite negativ förväntan är en helt annan sak än att gnälla under och efter varje match på allt och inget.
Sv: Det elfte Guldet
en lite småtråkig kvittering där även om jag tycker att Thelin har växt ut till en rätt snuskig målvakt
Sv: Det elfte Guldet
Svanru: Bra att fler än jag ser att han är vår keeper att gå till
5’a i tabellen är helt ok tycker jag. Till och med en placering över vad jag tippade inför serien drog igång
Nu njuter vi av segern även om andra snabbt påpekar att vi kanske förlorar nästa
En god bit mat och matchen på repris, denna gång med ljud på.
Än en gång värt att påpeka hur bra Jack är, ja hela fjärdelinan är guld värd
Håhåjaja håhåjaja hör va de blåser i träa idag
5’a i tabellen är helt ok tycker jag. Till och med en placering över vad jag tippade inför serien drog igång
Nu njuter vi av segern även om andra snabbt påpekar att vi kanske förlorar nästa
En god bit mat och matchen på repris, denna gång med ljud på.
Än en gång värt att påpeka hur bra Jack är, ja hela fjärdelinan är guld värd
Håhåjaja håhåjaja hör va de blåser i träa idag
Sv: Det elfte Guldet
eltifoso: Grattis till vinsten idag. Och till att laget nu börjat spela den hockey ni kan.
Hoppas att ni inte tappar stilen nu när ni tvingas till åtta dagar utan att spela match. Kan ni fortsätta kan det sluta med glud.
Hoppas att ni inte tappar stilen nu när ni tvingas till åtta dagar utan att spela match. Kan ni fortsätta kan det sluta med glud.
Sv: Det elfte Guldet
Sven.Savage: Fördelen nu gentemot då är att även motståndet fått vila
Alla som skrek sig hesa om Wallins avgång har tystnat här i Värmland nu också 😅
Top 5 är till och med en bättre placering än under Mitells debutår
Alla som skrek sig hesa om Wallins avgång har tystnat här i Värmland nu också 😅
Top 5 är till och med en bättre placering än under Mitells debutår
Sv: Det elfte Guldet
Jag trodde inte på Abbot, jag trodde på (i bästa fall åttondel) så underbart skönt att ha fel😃🐺
Sv: Det elfte Guldet
Kom just hem och har inte sett matchen men grymt bra att besegra svenska mästarna i deras egen lejonkula.
Rögle i kvarten låter inte bra för oss med tanke på historiken, men samtidigt är vi starkare nu än vi varit under hela säsongen så vi kommer kunna sprattla emot ordentligt.
Rögle i kvarten låter inte bra för oss med tanke på historiken, men samtidigt är vi starkare nu än vi varit under hela säsongen så vi kommer kunna sprattla emot ordentligt.
+ 1
Sv: Det elfte Guldet
janersa:Nu sprudlar optmismen vi har nåttkvartenoch slipper att möta VF och Saik men Rögle blir jäkligt tufft. Jag tror de tycker detsamma att vi inte är deras drömmotståndare. Efter denna säsongsinledning som liknade en katastrof har Abbot lyckats vända det sjunkande skeppet.till en acceptabel säsong. Nu kan det bara gå bättre och skulle sluta här får vi se fram mot en bättre säsong.
+ 3
Sv: Det elfte Guldet
janersa: Måste säga att jag känner mig väldigt hoppfull. Jag tycker att det har sett väldigt bra ut det senaste först och främst på en rad individer, men detta spiller ju över och gör att hela laget går bra. Jag tror att de kommer komma ut urstarkt och vinna serien med 4-1. Fyra jämna och bra linor som alla kan producera. Jag hade inte velat möta vår fjärdelina med Steen Johansson och Berglund. Den känns rätt tung.
Sv: Det elfte Guldet
Kaptenen33: Jag tillhör en av de mest negativa jävlarna här men nån gång borde tex Steens alla jävla ramträffar gå in hoppas man .
+ 2
Sv: Det elfte Guldet
Bataille: Inte omöjligt att det lossnar för honom nu när det bränner till extra i slutspelet. Vi håller tummarna.
+ 1
Sv: Det elfte Guldet
Bataille: Nu är 08-journalisternas guligull-lag nr. 1 utslagna. Kan inte säga att jag sörjer.
+ 1
Sv: Det elfte Guldet
tv4play har 5st 20 min avsnitt om slutspelet varav 3 handlar om djurgården snacka om sinnessjukt
+ 1
Sv: Det elfte Guldet
Bataille: Hej dansbandsbönder! Har ni bett om ursäkt till Jörgen efter att ni pissat han i munnen?
Sv: Det elfte Guldet
Bataille: Ok, jag tycker vi var klart bättre laget i första. Man kan verkligen se olika på en match 😅
Jag kör ju iofs som alltid utan ljud, då påverkas jag inte av kommentatorer och hemmapubliken
Jag kör ju iofs som alltid utan ljud, då påverkas jag inte av kommentatorer och hemmapubliken
Sv: Det elfte Guldet
eltifoso: ok haha ja det är därför man diskuterar, men du kan gott ha ljudet på då sanny ej kommenterar denna kvart.
Sv: Det elfte Guldet
Bataille: Fortsatt fördel till oss tycker jag och tur de inte lyssnade på alla som ville sälja Zohorna i höstas, tycker han är riktigt bra denna match.
+ 2
Sv: Det elfte Guldet
BlygeKenta: Bönner är associerade med Skåne vi är stolta skogshuggare som bygger muskler och inte sitter med feta magar i en traktor.
Sv: Det elfte Guldet
Ett gott tecken är att dan tangnes är väldigt lugn i intervjuerna men har en sjukligt orolig blick när han står i båset och tittar.
Sv: Det elfte Guldet
Svanru: Gick som förväntat ungefär. Det som förvånade mig lite var hur hemmalaget vek ner sig i det fysiska spelet. Vår fysik fick ett par pjäser ur spel redan i match 1
Sv: Det elfte Guldet
eltifoso: Thelin stabil igen! Folk får fortsätta håna mig för att jag tycker han är vår etta.. tycker spelet ikväll talar för sig själv.
Finns saker att förbättra inför match2 men en bra start på serien med tungt fysiskt regelrätt spel och däremellan blixtsnabba anfall med kreativa spel
Finns saker att förbättra inför match2 men en bra start på serien med tungt fysiskt regelrätt spel och däremellan blixtsnabba anfall med kreativa spel
Sv: Det elfte Guldet
eltifoso: Jag håller helt med Olas stillanstående tackling är ett praktexempel dock hoppas att Rögespelaren klarar sig utan komplikationer
+ 1
Sv: Det elfte Guldet
eltifoso: Du byter ju aldrig en vinnande målvakt, så bara att gå med Thelin. Men rätt skönt om Larmi kommer tillbaka att ha honom som back up om det kommer en förlust eller skada.
+ 1
Sv: Det elfte Guldet
Svanru: Lite motstuds i första perioden och nu känner jag att segern i match 1 var ruggigt viktigt
1-1 efter två bortamatcher är ett finfint utgångsläge
1-1 efter två bortamatcher är ett finfint utgångsläge
Sv: Det elfte Guldet
eltifoso: På väg att bli en 13-0 seger men Lodin
och Tomas stänkte in två 5-3 nu
och Tomas stänkte in två 5-3 nu
Sv: Det elfte Guldet
Svanru: Som kommentatorerna sa efter första: "Om FBK gör två i andra och två i tredje så är de ikapp". Inte omöjligt att det sker. Laget spelar mycket stabilare nu med Larmi i mål. Stor skillnad mot hur det såg ut i första.
Sv: Det elfte Guldet
janersa: 5-4 nu och 13 min kvar vänder vi nu detta kommer inte Rögle klara det men om 1-1 i matcher en helt öppen historia
Sv: Det elfte Guldet
Svanru: Två mål i andra och två i tredje och så var vi ikapp. Vore dock verkligen extra surt om vi förlorar i OT nu. Men känns som momentum är på vår sida.
Sv: Det elfte Guldet
eltifoso: Matchen i repris nu. Lodin har just gjort första reduceringen
Publiken som skratthånar motståndarna kommer om ngn timme få känna på hockeygudarnas karma.
5-0 är det nya svåraste att leda med 😎
Publiken som skratthånar motståndarna kommer om ngn timme få känna på hockeygudarnas karma.
5-0 är det nya svåraste att leda med 😎
+ 2
« Föregående · 3001536 · Nästa »