Det elfte Guldet
« Föregående · 3010797 · Nästa » Till forumet
Sv: Det elfte Guldet
Längesedan man upplevde en sån sagovändning i synnerhet mot ett såpass starkt lag.
Sv: Det elfte Guldet
Bataille: Det förstår jag, det har aldrig hänt förut.
Glad att fått uppleva gårdagen.
Men väldigt mkt behöver snäppas upp inför matchen imorn för att detta ska gå vägen.
Dock skönt med ledning i serien efter de två första matcherna. Jag hade varit tillfreds med 1-1 också
Glad att fått uppleva gårdagen.
Men väldigt mkt behöver snäppas upp inför matchen imorn för att detta ska gå vägen.
Dock skönt med ledning i serien efter de två första matcherna. Jag hade varit tillfreds med 1-1 också
Sv: Det elfte Guldet
eltifoso: ja herregud vilken lycka jag trodde på en ny 0-4 smäll med tanke på hur sesången har sett ut.
Sv: Det elfte Guldet
Bataille: Tråkigt med skador på Alba och Philp, men skoj med hemmamatch
Dessutom måste jag ju lyfta tredjekedjan vi mönstrar idag! Lodin- Zohorna - TomasEk
Är det månne slutspelets vassaste tredjelina?
Snart nedsläpp
Dessutom måste jag ju lyfta tredjekedjan vi mönstrar idag! Lodin- Zohorna - TomasEk
Är det månne slutspelets vassaste tredjelina?
Snart nedsläpp
Sv: Det elfte Guldet
eltifoso: Ja usch fy vad tråkigt Alba är en personlig favorit ofta stenhårt jobbande och nyttig i det fördolda.
Sv: Det elfte Guldet
Bataille: en period avklarad och vi stod emot mycket bättre denna period än den första i förra matchen
Håll i detta nu så har vi chansen
Håll i detta nu så har vi chansen
Sv: Det elfte Guldet
Bataille: till sist fick vi ändå utdelning och liten ledning inför sista. Fyll på depåerna nu och kämpa in i kaklet
Sv: Det elfte Guldet
Svanru: Ja lite oflyt med domarna då, men Rögle gör det bra och kommer undan med det mesta de gör
Blir en kamp detta, Rögle är bra på riktigt
Blir en kamp detta, Rögle är bra på riktigt
Sv: Det elfte Guldet
Svanru:
Hatten av.
Börjar ni bli samma färjestad som för 10 åt sen när man lika gärna kunde lämna wo tro?
Hatten av.
Börjar ni bli samma färjestad som för 10 åt sen när man lika gärna kunde lämna wo tro?
Sv: Det elfte Guldet
eltifoso: Bra att De Han var tillbaka, utan honom hade inte Steen gjort mål
+ 1
Sv: Det elfte Guldet
Svanru: Ja det hoppas väl alla tror jag
Ska ge cred till Larmi också, hållt nollan nu i drygt 5 raka perioder . Det spelet trodde jag inte han hade i sig. Men han har motbevisat mig so far
Ska ge cred till Larmi också, hållt nollan nu i drygt 5 raka perioder . Det spelet trodde jag inte han hade i sig. Men han har motbevisat mig so far
Sv: Det elfte Guldet
Kunde inte se matchen idag men smög undan ibland och kikade på shl.se i mobilen. Härligt med seger igen. Flera positiva saker:
-Tomasek fortsätter göra mål.
-Steen öppnade målskyttet. Lossnar det för honom också blir vi riktigt tuffa att möta oavsett vad motståndaren heter.
-Larmi spikar igen kassen.
Räknar man bara gjorda mål och struntar i allt annat så är dock matchserien jämn. Matchen på måndag blir inget undantag och Rögle är fortfarande ett farligt bra lag. Så vårt lag måste fortsätta vara på tå som de varit, med undantag av första perioden i torsdags.
-Tomasek fortsätter göra mål.
-Steen öppnade målskyttet. Lossnar det för honom också blir vi riktigt tuffa att möta oavsett vad motståndaren heter.
-Larmi spikar igen kassen.
Räknar man bara gjorda mål och struntar i allt annat så är dock matchserien jämn. Matchen på måndag blir inget undantag och Rögle är fortfarande ett farligt bra lag. Så vårt lag måste fortsätta vara på tå som de varit, med undantag av första perioden i torsdags.
Sv: Det elfte Guldet
janersa: Kul att höra dig smått positivt också till Färjestad äntligen. Fast nu har du kanske mest fokus på Bofors iofs .
Sv: Det elfte Guldet
Ruskigt starkt av Larmi då han borde må duktigt skit efter alla helveten han gått igenom.
+ 1
Sv: Det elfte Guldet
eltifoso: Grattis till vinsten, trodde inte att FBK skulle leda med 3-0 och ha sån kontroll. Själv tror jag att Skellefteå får möta Luleå i semifinal. Huvudsaken att inte Robert Jag Skiter I Fansen Olsson inte får ett till SM-guld.
+ 2
Sv: Det elfte Guldet
puffe4: Hejar på er i ert slutspel. Har ett extra öga till er, då ni är ett av få lag vi aldrig åkt ut mot i ett slutspel
Sen gillar jag messmör också
Sen gillar jag messmör också
+ 1
Sv: Det elfte Guldet
Kåge: Tack, nej 3-0 var otippat. Vi har inte haft 3-0 i ty slutspel sedan 2011 mot AIK i semin
Men vet att det kan vända fort, Rögle får väl ses som
Favoriter kommande match och tar dom den får de energi till hemmaplan
Men vet att det kan vända fort, Rögle får väl ses som
Favoriter kommande match och tar dom den får de energi till hemmaplan
Sv: Det elfte Guldet
eltifoso: Uppväxt med messmör, så himla trött på det, men korvkiosken i Grums, mumma
+ 2
Sv: Det elfte Guldet
Charliejfz: Grattis själva. Avgörs inom denna vecka. Ni får väl gälla som favoriter ännu, men vi stretar emot efter bästa förmåga
Sv: Det elfte Guldet
Svanru: Ja jag vet just därför extra plågsamt att höra sannys prisning av rögle.
+ 1
Sv: Det elfte Guldet
Nu sköt vi vårt första skott på 6 min. Det lutar åt ennskåneresa om inte ett mirakel inträffar.
Sv: Det elfte Guldet
Zource: vi var chanslösa Rögle betydlig bättre nu väntar en femte match Skåne och spelar Rögle lika bra väntar en nervös match 6 i Karlstad
Sv: Det elfte Guldet
Bataille: varför har du ljud på?
Nåväl 3-1 efter de första fyra matcherna är klart över förväntan. Hoppet lever
Nåväl 3-1 efter de första fyra matcherna är klart över förväntan. Hoppet lever
Sv: Det elfte Guldet
Svanru: Hade det lite på känn att vi skulle förlora. Rögle var ett litet, litet snäpp bättre i denna. Målmässigt är alla matcherna jättejämna så ingen sensation att Rögle vann.
I efterhand kan man kanske säga att vi förlorade på att inte kunna göra mål när vi spelade 5 mot 3. Samma kedja spelade hela tiden men fick inte till det. Borde kanske bytts ut mot andra spelare.
Men tror vi tar dem i nästa.
I efterhand kan man kanske säga att vi förlorade på att inte kunna göra mål när vi spelade 5 mot 3. Samma kedja spelade hela tiden men fick inte till det. Borde kanske bytts ut mot andra spelare.
Men tror vi tar dem i nästa.
Sv: Det elfte Guldet
Bataille: Man måste ju få reta upp sig på nånting här i tillvaron. Att lyssna till Sanny fungerar i så fall jättebra. Perfekt gnetig röst som kryper under skinnet på en.
« Föregående · 3010797 · Nästa »