« Föregående · 657114 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Sillstryparna vs. FBK
Bengt: Klart de kommer bli inte kommer någon av lagen att ge sig frivilligt med lite tur så kan vi få hjälp av Salo att han gör någon riktig tavla.
Men han som avgjorde förra matchen mellan lagen han har ju tyvärr duschat och bytt om så reta VF fansen optimalt med att han skulle ha gjort de samma igen går ju tyvärr inte
Men han som avgjorde förra matchen mellan lagen han har ju tyvärr duschat och bytt om så reta VF fansen optimalt med att han skulle ha gjort de samma igen går ju tyvärr inte
Sv: Sillstryparna vs. FBK
Bissett19: okej, är ju som sagt trevligare om man får veta lite mer dom sa ju inte direkt så mycket på web radion om vad de gälde bar att dom slogs och vad straffen vart men jag vill ju även veta varför.....
Sv: Sillstryparna vs. FBK
Sinuhe: Det har nog legat o grott länge,men jag tror Jonny blev irriterad när Kåberg höll på o bufflade på Niklas Andersson,han ville väl försvara lagets stjärna!!
Kåberg stack sedan o bytte,Oduya efter o crosscheckade Kåberg i båset,varpå Kåberg hoppade in på isen,sen kastades handskarna o sen var det i full gång!!
Kåberg stack sedan o bytte,Oduya efter o crosscheckade Kåberg i båset,varpå Kåberg hoppade in på isen,sen kastades handskarna o sen var det i full gång!!
Sv: Sillstryparna vs. FBK
Sinuhe:
Odågan var fram till FBKs bås och bufflade lite och det ena gav det andra.
Odågan var fram till FBKs bås och bufflade lite och det ena gav det andra.
Sv: Sillstryparna vs. FBK
Bissett19:
synd att han inte fick mer stryk.. Sedan odouya kom till frölunda så ähar han ju inte fightats så mycket så jag antar att Kåberg startade det :)
Missade upprinnelsen eftersom jag var på toa :)
synd att han inte fick mer stryk.. Sedan odouya kom till frölunda så ähar han ju inte fightats så mycket så jag antar att Kåberg startade det :)
Missade upprinnelsen eftersom jag var på toa :)
Sv: Sillstryparna vs. FBK
Sinuhe: 27.03 20 min Frölunda 55. ODUYA, Johnny MATCH
27.03 5 min Frölunda 55. ODUYA, Johnny FISTI
27.03 5 min Frölunda 55. ODUYA, Johnny FISTI
Sv: Sillstryparna vs. FBK
Bengt:
Jag tror på en 4-2-seger till FBK. Synd att Matte inte kan spela bara...
Jag tror på en 4-2-seger till FBK. Synd att Matte inte kan spela bara...
Sv: Färjestad bryter med sina 2 tränare!
Bengt: jag skulle nog vilja ha Melin eller Tommy Samuelsson typ...
Samuelsson gjorde ett bra jobb senast..
Samuelsson gjorde ett bra jobb senast..
Sv: Färjestad bryter med sina 2 tränare!
Frisco:
usch och fy... jag vill inte ha den gnällspiken i Leksand.
usch och fy... jag vill inte ha den gnällspiken i Leksand.
Sv: Färjestad bryter med sina 2 tränare!
mattias - 74: Undrar vart Strömberg ska träna till hösten då?
www.kanon.se/060116/fbkfimparstromberg.htm
www.kanon.se/060116/fbkfimparstromberg.htm
« Föregående · 657114 · Nästa »
ajdå, 2-1