Inlägg: 1146881
Svarskommentarer
Sv: FBK-SAIK semi 4
Svanru:
Ja nåt annat är väl inte att tro med tanke på hur ni går på i ullstrumporna.
Jag är lite impad faktikst men Brynäs och SAIK är ju lag som Leksand skall slå :)
I finalen tar det stopp !!
Ja nåt annat är väl inte att tro med tanke på hur ni går på i ullstrumporna.
Jag är lite impad faktikst men Brynäs och SAIK är ju lag som Leksand skall slå :)
I finalen tar det stopp !!
1. Kommer Jonas hålla nollan
2. Kommer SAIK kämpa in i det sista
Svar: Jonas kommer hålla nollan och SAIK kommer ta semester innan matchen är slut.