Sv: Snälla FBK behåll Kåberg!!
Dawidovski:

Synd för mig?

Jag tycker mest synd om Nordström som är feg och inte kan ta en smäll själv han är den mest överskattade spelaren i es. Var han bra i Slutspelet tyckte du?