Sv: Snälla FBK behåll Kåberg!!
Dawidovski: Jag skulle däremot gärna se Kåberg i Leksand..... även om han gör lite dumma saker så är han även en bra hockeyspelare...en riktig kämpe...och han sitter sällan i utvisningsbåset ensam han drar alltid med sig en motståndare....