Projta: Antagligen är det så, men jag är inte säker. Anmärkningsvärt är att United missar vidare avancemang, för första gången sedan 1994. Sir Alex ifrågasätts från mer än ett håll, med all rätt. Folkets lag är i gungning.
Personligen har jag alltid älskat, och kommer alltid att älska Liverpool. Trots rätt mediokra resultat senaste åren älskar jag laget. Anticlimax om de skulle vinna Champions League, i år, igen.
Dragan 2k: Man får tacka för att nån håller med hehe =) .. Ja och jag tror inte dom gammla gubbarna okar med tempot som det ser ut som. men nya spelar och en ny tränare skulle friska upp dom tror jag!! inte får att jag är nån Stor Man U fann men ändå liksom!
Projta: Instämmer faktiskt. Sir Alex har uträttat bra saker i Man Utd men jag tycker också det kan behövas en ny röst där. Dessutom är mittfältet på tok för dåligt. Man har inget att hämta mot Chelsea, och man är nu utslagen ur en grupp där man som lag borde gått vidare.
Alan Smith som defensiv mittfältare - bara en sån sak. Glazer får pumpa in lite pengar så man kan ge bättre support för ett anfall som idag var pinsamt uselt.
Det är inte kul att se sitt gamla favoritlag göra den ena dåliga matchen efter den andra. Istället tänker man tillbaks på svunna tider där en viss Beckham och Gigga spelade som in trans och för att jämföra med hockey det såg ut som ett enda långt powerplay.
mattias - 74: Så bra att dom åkte ur! hoppas dom ger Alex sparken, så det kommer in nått nytt det kan behövas... Föresten vet du när lottningen blir i Champions league?
Bara man har mittbackar som kan hävda sig i luftrummet så har han inte så mycket att hämta. Sedan är han ju inte speciellt stark för den delen heller, han är ju byggd som en piasavakvast.
mattias - 74: Men jag säger som Benitez o Hyypiää sa i intervjun efter matchen så länge han fortsätter skapa chanser så kommer målen strax trilla dit!!
Har precis kikat på MAN U- Villareal! Nu ligger United på en 3e plats. så ja hoppas att dom åker ur, så det händer nånting i United! För det är inte ens roligt att kika på....
Liverpool - Real Madrid skulle smaka fågel i nästa omgång :-)