Gidde: Desto vackrare bilder i dag då Henke visar varför han är så eftertraktad. Osynlig i 72 minuter, sedan var han hjälte på Old Trafford. Skapligt förarbete av Ronaldo, dessutom.
Ja härligt med Pool att dom gick vidare... Sen va det ännu bättre att Inter åkte ut =)
INTER suporters i HS!
*Inter är det bästa laget i Italien *Vi kommer att vinna Champions league *Blir svårt att stoppa oss nu med ZLATAN ?!
ADRESSO BASTA = Nu räker det !
Lyon VS Roma 0-2
Inter klarar alldrig av stor matcherna när de gäller. bara att slå nått lag som Livorno och en klack av Zlatan" shit asså" den ända spelare i Livorrna som är kännd är väll Lucarelli =)
Bissett19: tycker Portugiser och spaniorer filmar liak bra som italernarna.. men det är ju så , Italien har ju alltid haft sånt spel och England sitt pang pang spel..
Hälge: Kollade på Barca,Roma,Porto etc etc och ALLA dessa lag bygger sitt spel på att fuska.Kastar sig som apor,vrider sig i plågor,påpekar konstant för domaren hur och vem han ska varna.Åt helvete med såna skitlag. HEJA CHELSEA (?) MANU,LIVERPOOL,ARSENAL,CELTIC.
Projta: såg iofs inte hela matchen, men jag tyckte Hansson dömde rätt bra så långt jag såg. Glenn Hysén skrek så han storknade om att det inte var frispark vid 1-1, men jag tycker att det var en korrekt avblåsning. Inter-spelaren träffar förvisso bollen, men följer upp med en liten extra spark på Valencia-spelaren efter att ha brutit, och det är med största sannolikhet det som Hansson blåser för.
arnio: 2-2 inter Valencia till slut,, måste säga att Svenska marin hansson va riktigt dålig.. varför kan inte Fröjdfeldt dömma, han är då mycket bättre men men.. Hoppas att Valencia vinner returen i Spain
Jag klagade på riise i 1:a för att hanb inte hade ett rätt men nu är han förlåten, iaf nästan. Mittbacksparet med Carragher och Agger är väldsklass ! barca gör aldrig 2 mål på Anfield !
Zlatan är lika bra som vanligt. Oerhört nära när han nickade i stolpen och en mästerlig manöver låg bakom 1-0 målet. Killen ligger för sjutton bakom nästan allt i inters anfallspel. Imponerande !
mattias - 74: Tror Liverpool satsar offensivt idag,ett 4-3-3.Benitez är ju en gambler som hellre spelar 4-4 än 0-0,så dessa blir det.
Sander Westerfeldt --------------------- Jim Beglin Markus Babbel Mauricio Pellegrino Christian Ziege -------------------- Gary McAllister Igor Biscan Nick Barmby -------------------- Nicolas Anelka Karl-Heinze Riedle Ronnie Rosenthal
Har svårt och se att Rafa skall spela med honom efter vad som hände sist dessutom är Kuyt betydligt bättre. Hemma på anfield kommer garnterat alla 3 spela!
mattias - 74: Njaa faktiskt inte, gillar inte han så mycket.. tänkte på att man kunde skuta långbolalr till långben och nika ner dom till mittfältet och bygga nått på det..
Är inte bellamy med alls`? annars ser jag han på topp
Nej nog blir det Barca - Liverpool alltid. Bellamy lär få blanda vatten efter sin golfsving senast. vill gärna se en 4 - 5 - 1 uppställning av Rafa eftersom det är viktigt att täppa till mitten. Gärna så här
mattias - 74: Jaa absolut klart det är mål.. Men bästa matchen igår var lätt Real mdrid - munchen...
Blir roligt att se Chippen mot källström.. men nog för att Chippen får börja på bänken idag men källström vet jagh inget om.. Men du ska väll se Pool du, eller sitta och vråla o heja på Zlatan =)
Bissett19: Skoj att se Larsson från start... Hoppas dom inte har pling från Viastsport 3.. ska se Man U senare ikväll hade jag tänkt... Celtic-Milan kommer att bli något speciellt längtar så efter den matchen..
Mitt tips är att båd Unitded och Liverpool åker. Unitde förlorar eftersom Franska ligan är den mest underskattade i hela europa. Jag tror lYon tar hela skiten !
Skal tilläggas att jag hoppas pool vinner men det gör dom inte. Får de med sig 1 - 0 i arslet kanske de kan vinna med mer på anfield.
20/2 R Madrid - B München Lille - Man United PSV - Arsenal Celtic - Milan
21/2Inter - Valencia Barcelona - Liverpool Roma - Lyon Porto - Chelsea
Vidare går Real, Lille, Arsenal, Milan, Inter, Barca, Lyon, Porto
Jag hade pessimistiskt nog kunnat sätta min mustasch på att Milan skulle få Barcelona på halsen, så Celtic sitter som en smäck. Nu ska jag bara försöka hålla mig från att sätta mig i klistret med fler, mindre genomtänkta vad..
hehe Pool lär garanterat åka ut men jag hoppas de kan få ett bra resultat och gå på till matchen på Anfield. Har en känsla av att Pool kommer tråkspela i Spanien för att sedan sätta full fart framåt i Liverpool! Frågan är om det räcker ?? Troligen inte.. .
Jag tror Göykeres floppar, inte för att jag hoppas utan magkänslan hos mig säger det men pressen är enorm och med tanke på prislappen så lär det inte bli lika många mål i Arsenal som i den Portugisiska ligan