Balotelli borde lära sig att inte bete sig som en barnrumpa. Vidic trycker till honom lite lätt i en närkamp i början av matchen och han kör en ful eftersläng, den mannen måste lära sig anpassa sig till det engelska spelet annars behöver han inte spela alls. Sicken sopa.
2:a halvlek var usel. Carragher och Reina var de enda som fick 90 min. Downing kommer bli en tillgång , likaså Adam, Henderson får nog rikta in sig på att göra ströinhopp. Annars var det en bra 2:a halvlek där Carroll var inblandad i mycket. 1 mål samt en idiot kapning som mycket väl hade kunnat ge rött kort. ( gult ) han måste tygla sitt humör annars torskar vi värdefulla poäng om han fortsätter.
mattias - 74: Jag såg inte matchen, men det låter som det såg bra ut. Vinst med 2-0 iaf och nyförvärven verkar ha övertygat. Läge att bromsa förväntningarna alltså :)
Frisco: But Lord Sugar, former chairman of Spurs, said: "It's totally flawed - it will be a white elephant".
Presajsly, eller "another White City" skulle man väl kunna ha sagt också. En mastodont med löparbanor som inte tog QPR någonstans alls än tillbaka till Loftus Road.
Sitter och ser på matchen mellan Sheffield W - Leyton på TV 4 sport från den 3:e divisionen i England och måste säga att Allsvenskan mer och mer känns som en korpserie om man jämför intensiteten stämningen och tempot. Nån som kan förklara varför Allsvenskan är så jäkla bra enligt vissa . Jag kan inte se en enda orsak.
renen: *ASG* Jo, jag kommer ihåg det! Dom är lustiga Ö-borna från UK. Träffade en snubbe där som jobbade i en affär, var kommer ni ifrån frågade han. Sverige sa jag, har du varit där? " Nej, men jag har åkt bil genom Österrike en gång.......
sylf: Ja typ =) du minns kanske när han mötte Frank Bruno? reporten fråggade vem han skulle boxas mot, linnen eklund från Schweiz svarade den gode Frank.
Balotelli borde lära sig att inte bete sig som en barnrumpa. Vidic trycker till honom lite lätt i en närkamp i början av matchen och han kör en ful eftersläng, den mannen måste lära sig anpassa sig till det engelska spelet annars behöver han inte spela alls. Sicken sopa.