Fotboll

Grupper · 16990 inlägg · 42 ämnen

Diverse

Sv: Diverse

Dragan 2k: En ny fotbollskandal månne?klistrat från Sportbladet:

"Kvalet till Superettan mellan Assyriska och Bunekflo rapporteras ha urartat då publik sprungit in på arenan.
  Matchen är avbruten och domaren begärde direkt assistans från polisen.
  - De var ute efter domaren, säger Tomas Ibstedt, inre befäl vid polisen i Södertälje.

Det var på övertid som Assyriskas målvakt Christian Frealdsson blev utvisad av domare Patrik Berglund.
  En supporter blev så upprörd att han sprang in på plan rakt mot domaren som fick fly in i omklädnignsrummet.

Stoppades
  Supportern stoppades på vägen fram till Berglund men matchen fick avbrytas sedan fler supportrar tagit sig in på plan.
  Det fanns från början ingen polisbevakning av matchen mellan Assyriska och Bunkeflo.
  - Det var en person som ringde direkt till oss. Vi skickade en radiobil för att kontrollera vad som hände.
  Strax före 17.30 fanns flera polispatruller, två hundpatruller och en piket på plats.
  - Man skyddar domaren, säger Ibstedt.
  Enligt DN ska de 40 sekunder som återstår av matchen, spelas klart."

Suck suck vad trött man är på alla dessa rötägg:(

Gidde: Ja det gör det!! aj

Urk!

Det gör ju ont i kroppen när man ser sådana där bilder...

Bissett19:
Aj! H*lvete vad det måste gjort ont. Får rysningar bara av att se på det. :S

Poffa:

Äh, bit ihop...

Bissett19: Bilden gör ont att se. Den får dock ligga kvar eftersom den ligger på förstasidan på Aftonbladet också. Länk till artikeln finns här nere.

Ajajajajaj.......

Frisco: Det är inte lätt att vara Wayne Rooney.

"Some people rely on a malty drink, others prefer a more potent nightcap and many of us still count sheep.

But football superstar Wayne Rooney surely has the most bizarre bedtime routine when he needs help nodding off.

He has revealed that the only way he can fall asleep is to the roaring sound of a vacuum cleaner - and failing that he turns on girlfriend Coleen McLoughlin's hairdryer. "

Portello: Tillräckligt mycket stjärna för att dominera i korpsvenskan iaf...

mattias - 74: Men nu skriver Expressen så här:

Här är årets bomb i allsvenskan.
SPORT-Expressen kan avslöja att Hammarby jagar Premier League-stjärnan Jonatan Johansson.
- Jag vill inte prata om min framtid innan säsongen är över i England, säger han.

Men visst, han skulle säkert inte göra nbort sig i allsvenskan.Men PL-stjärna? My ass...

Portello:

Han är väl en Finsk stjärna !! Inte illa!!

Jaha, kvällstidningarna strikes again.Så fort att den spelare som har eller spelar i en stor liga är "på g" till en svansk klubb så är det en stjärna.

Denna gång heter stjärnan Jonatan Johansson.

Stjärnor enligt mig i PL är Lampard,Henry, Gerrard, Van Nistelroy.Samt några till.
Dock inte Johansson.

Dragan 2k:

Kul var det hursomhelst. Hoppas att Swansea lyckas kvala upp till Championship, mer derbyn åt folket!

Bidrar med detta, även om jag inte kan förstå vad det har med fotboll att göra .....

Diverse
Då startar vi en diversetråd där vi kan samla allt som inte rymmer i de andra trådarna.

jag inleder med en historia i att vinna snyggt.

Haha. Vad tänker man med:-)

Se länken

« · 778041