mattias - 74: Vem bryr sig, så länge han fortsätter göra mål och vinna matcherna åt Man Utd?
Värre är väl att, som El-Hadji Diouf, vara hatad av 31% av sina egna fans.
scim: Sitter och ser på Arsenal - West Ham och det är väl ingen höjdare till match. Men ändå ler jag, något som inte är förknippat med att det står 0-0. Nä, jag ler åt inlevelsen från kommentatorn Niklas Holmgren.
Så fort det blir en halvchans eller en närkamp så är det höjd röst, på gränsen till skrik, och naturligtvis det där speciella Holmgrenska sättet att uttala namn. Adebayor hade nyss en chans och där jag stod i köket började jag skratta högt.
mattias - 74: Jag kan historien kring Hillsborough.
Men frågan rörde ju nu tacklingen och jag presenterade ett fullgott alternativ i Daily Mirrors artikel. Problemet med den är väl att de håller med mig i mitt synsätt på saken. Ja, ditt problem alltså. That's a fact.
mattias - 74: Åååh, ytterligare ett argument för att det bara skulle varit gult, förstår jag.
Läs vad Daily Mirror skriver, då:
"West Brom's chances of salvaging something from the game were dealt a fatal blow in the 40th minute when skipper Paul Robinson was shown a straight red card for a dangerous two-footed lunge on Ji-Sung Park.
Although the home side and their fans protested vehemently, TV replays showed the full extent of Robinson's recklessness."
Du som Pool-fan borde för övrigt läsa den artikeln. That's fact.