Minst sagt, Evertons försvarsspel liknade stundtals jag vet inte vad. I eftermiddag hoppas jag att Liverpool, kan vinna mot spurs. tuff bortamatch men fullt realistiskt med seger för dom röda.
jaha 4-0 till Gunners idag altså dom kanske kan vara med och fajtas om liga guldet lite mer i år kanske. Och Chelsea hade problem med Hull idag men vann som sagt med 2-1 efter sena mål. Nä imrron ska det bli intressant att se Utid och Pool står sej i år.
Ja det lär väl bli samma visa som de andra åren att det är samma 4 lag som vanligt som kommer på plats 1 - 4 om inte City blandar sig i leken , idag vann dom ju så det var väl skönt för Hughes att få en bra start på miljonbygget.
"Den Sport Lisboa e Benfica handlar om att underteckna kontraktet med Steven Gerrard. Källor nära att säga att avtalet är att kort och presentation kan nu göras i nästa omgång kommer att hållas i Stadium of Light
Fläktarna är euforiskt och angelägna om att se Steven Gerrard i tjänst i de större klubbarna i världen."
Känns kanske som det minst trovärdiga man har hört på hela sommaren.
Frisco: "O Sport Lisboa e Benfica está prestes a assinar contrato com Steven Gerrard. Fontes próximas do processo afirmam que o acordo está para breve e a apresentação pode já ser feita no proximo jogo a realizar no Estádio da Luz."
Ser inget problem i att City har så pass många anfallare av klass. Snarare är det en fördel eftersom Hughes kan variera mellan 4-4-2, 4-4-1-1. 4-3-3, beroende på match och hur matchbilden ser ut.
Citys utmaning i år kommer vara att få in de nya spelarna i laget så snabbt som möjligt, samt att förbättra sitt bortaspel. Får dom ordning på bortaspelet kommer dom säkert ligga topp 6.
mattias - 74: Fotbollen skiljer sig väl inte så mkt från resten av livet, money matters. Jag tror Hughes kommer varva Adebayor, Santa Cruz och Tevez i ett 4-4-2 alternativt 4-4-1-1. Bellamy kommer få några enstaka inhopp och Robinho kommer som vanligt att spelas till vänster. Inga direkta konstigheter väl?
Jag tror inte på det heller men å andra sidan skulle jag inte bli förvånad om det stämmer. City tror ju de kan värva allt, varför inte koncentrera sig på Lescott nu som det vart tal om.
T T: Marca är i princip Barcelonas klubbtidning och har inget emot att framställa Man City eller vilken annan klubb som helst heller i dålig dager. Spanska tidningar har absolut noll trovärdighet.
Projta: 1. Liverpool lite med hjärtat,men tycker att det ser bra ut den här säsongen. 2. Manch U 3. Chelsea 4. Man City 5. Arsenal 6.Everton 7. Tottenham 8. West Ham 9. Aston Villa 10.Fulham 11. Bolton 12. Wigan 13.Sunderland 14.Birmingham 15.Pompey 16.Blackburn 17.Wolwerhampton 18.Stoke 19.Hull 20.Burnley