LL:
Vad fan sysslar Arsenal med?
1 - 2 wigan 80 min
2 - 2 wigan 89 min
3 - 2 wigan 90min
Poffa: jo, rätt så dålig match till största del. Det blir lite för försiktigt.
Och så skänker vi även en tanke till Scim som nu har sisådär 250 mil i bil framför sig med det målet i ryggen.
Redigerad kommentar
PAUL SCHOLES!!! The noisy neighbours are beaten! Again!
I övrigt, en rätt medioker match med lågt tempo och inte speciellt mycket närkamper.
sylf:
Idag vill jag se bländande fotboll på Anfield! Så pass bländande att Machini sätter vinet i halsen och darrar sig till söms i natt.
4:e platsen tillhör Liverpool
sylf: Sitter nog snyggt på min välbyggda bryggerikropp.
Annars så såg den jävligt bra ut förutom övergångstället längst ner på armarna.
sylf:
Undrar vad Carragher och Kuyt säger nu när tröjorna är så tighta, dom har ju alltid spelt i tröjor som fladdrar :)
Friman SR:
Är inne på din linje, har haft Canal + i ex antal år också nu men det känns som om dom sviker kunderna men det handlar väl om pengar som allting annat..
sylf:
Den här har man aldrig hört förut. Varför inte sälja Lucas. Benayoun är mycket bättre.
Redigerad kommentar
Poffa:
Kommentar om straffen som United fick igår. vad säger reglerna ? Borde det inte varit frispark eftersom mascherna börjar dra i valencia utaför straffområdet. Jag anser att det är en oschysst som absolut skall beivras men är straffaen så solklar. ?
Dom diskuterar den efter runt 12 - 13 minuter.
mattias - 74: Arsene Wenger visade sitt missnöje med Almunia efter matchen mot Hot Spurs genom att gå ut och säga att Almunia inte skulle känna sig säker på att vara förstemålis. Till den här matchen väljer han Fabianski i målet och har inte ens Almunia på bänken.
Det tackar Wigan, Chelsea och Man Utd för. Arsene Wenger borde nog skriva ihop ett fantastiskt försvarstal.