Portello: Just därför Serie börjar att spåra ur , eller redan har det det ! Ser man ¨på Inter i CL, så¨blior de sällan bra resultat, eftersom där har man en rättvilig domare som alltid dömer.
Juve gör 1-0 men spelaren som slår inlägget är 1-2 meter offside när han får bollen. Linjedomaren låter spelet gå trots att han är närmaste vittne till eländet.
Glor på kanal 9 och ser Palermo-Inter och Ibra har nu gjort 2 mål :-) (0-2)
Tycker han kan sluta sin karriär nu och komma hem till MFF som han har lovat att göra när han är klar i Europa. Tror dock att han gör en runda i Spanien eller England först.
ante08: FORZZA MILAN !! Fan va skönt att inter fick stryck.. 2 röd kort vart det på Matterazzi och Burdiso ! Va den 2a matchen som var bra i helgen, lika så var Espanol-Barca något x-a den med !!
ante08: en riktig stor match väntar ikväll. Mellan Milan och Inter Milan tog ju som bekant sin första seger senast. När man vann över Lazio med 5-1 Men ikväll tror jag Inter vinner med 2-1.
sylf: Hehe precis ! men dock så var det ëtt riktigt mål i Lördags .. men som saggt de får alltid lika mycket frisparkar mm med sig ! Ska bli intesseant hur länge Ancelotti sitter kvar som tränare för Milan, Skulle gärna vilja se ett byta mellan Ancelotti och Spalletti..
Bissett19: Klart han tog ner den med armen. Topplagen får göra sånt i Italien, just därför är det en Kalle Anka liga.....Vänta ska du se om det är oavgjort vid 90 min så lägger domaren på 7-8 min,eller dömer en straff för Inter.
Zlatan levererar iaf för Inter,han gör 1-0 för sitt Inter i den 33:eminuten mot Sampa,dock ser det tveksamt ut om han plock ar ner bollen med armen,eller om det var bröstet,på reprisen är det svårt att avgöra. Men skönt att ligan är igång nu....
Han var bra och han kommer vara saknad på Anfield. Vill till att de säljer den där dossena som pool köpte från udinese, riktigt katastrofal så här långt, då ser jag hellre Aurelio på den platsen.
Serie A var det visst den här tråden hette också :)
Meningen med mitt förra inlägg: varför ens lägga ner tid på att omformulera en rubrik med okänd sanningshalt när du inte ens tar dig tid till att kommentera ämnet?
Så om Aftonbladet skriver en sak som är sann innebär det att allt annat de skriver är sant? Aftonbladet är intresserad av stora rubriker som säljer lösnummer, detta åstadkommer man bäst genom att ljuga eller i bästa fall överdriva. Varför? För att folk är idioter.
arnio: Hehe ja tjena =) vill hälst ha bort han från Italien de vore det bästa.. sen vart han spelar det kvittar så om han spelar för Rosengårds SK eller Madrid
Mourinho sade ju när han tillträdde att Inter skulle sälja honom eftersom han underpresterat i CL. Det är ju den titeln han vill vinna med Inter Mourinho !
Enligt aftonblaskan så har Morattti träffat Barcelonas ledning och diskuterat Zlatan. Vore bra för honom att komma till en bättre liga och bli en bättre spelare.av honom :)
Bissett19: Klart att scudetton är större =) men jsg tycker att inter har haft dommar jäveln med sig hela tiden.. men men nu ska det laddas till EM hoppas Zlatan kan lira bara