Har nyss tittat på matchen mellan Athletic Bilbao-Barcelona och kan bara säga att det var en fantastisk match.
För varje match som jag ser från denna liga, så blir jag mer och mer förälskad i den. Det spelar nästan ingen roll om det är ett topplag eller ett lag från de nedre placeringarna som spelar, det spelas ändå en rolig fotboll.
Är ni intresserade av fotboll och har möjlighet att titta på den spanska ligan så tycker jag att ni ska göra det.
-Sputnik-: Jag lyssnade på nån brittisk podcast och där tycker de att Sverige gjorde en bra match och skyllde det mesta på Hien. Vi får se men jag tror på ett tightare lag som inte är 60 meter långt denna gång. Sen måste ju Bergvall ... | Läs mer
För varje match som jag ser från denna liga, så blir jag mer och mer förälskad i den. Det spelar nästan ingen roll om det är ett topplag eller ett lag från de nedre placeringarna som spelar, det spelas ändå en rolig fotboll.
Är ni intresserade av fotboll och har möjlighet att titta på den spanska ligan så tycker jag att ni ska göra det.