För om det tar +10min att läsa några sidor i en j-a pärm inför ett byte så är nåt fel. Antingen på spelarna eller Lagerbäck som antagligen skrivit författat pärmens innehåll.
Sen förstår jag inte riktigt iden med 5 man på mittfältet om ALLA bollar tjongas från Mellbergs fötter fram emot Zlatan.
-Sputnik-: Jag lyssnade på nån brittisk podcast och där tycker de att Sverige gjorde en bra match och skyllde det mesta på Hien. Vi får se men jag tror på ett tightare lag som inte är 60 meter långt denna gång. Sen måste ju Bergvall ... | Läs mer
För om det tar +10min att läsa några sidor i en j-a pärm inför ett byte så är nåt fel. Antingen på spelarna eller Lagerbäck som antagligen skrivit författat pärmens innehåll.
Sen förstår jag inte riktigt iden med 5 man på mittfältet om ALLA bollar tjongas från Mellbergs fötter fram emot Zlatan.