Fotboll

Grupper · 17548 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 1061090

Sv: VM-kval
Frella: Sebastian Larsson gör sig nog bäst på kanten. Med sin fina högerfot så är hans inlägg ett givet anfallsvapen. Vore synd att sätta in honom centralt. Då ser jag hellre Micke Nilsson med Linderoth defensivt, Chippen på ena kanten och Sebastian på andra, med Kim som offensiv mittfältare.

Sv: Fotbolls VM 2026
Rip Kirby: Messi hade nog fått straff där.
Sidan sköts av: Forumledarna