Poffa: Jäkla floskel du drog till med. "Zlatan, trots att han knappt syns, gör väldigt mycket för Sverige. Han drar på sig massor med bevakning och öppnar därmed ytor för övriga."
Vem vet. Kansk edet är det enda som Zlatan kommer att tillföra i framtiden. Hoppas att respekten för grabben fortsätter att öppna fantastiska ytor för de övriga spelarna. Något annat kan vi nog inte räkna med än på något år.
-Sputnik-: Jag lyssnade på nån brittisk podcast och där tycker de att Sverige gjorde en bra match och skyllde det mesta på Hien. Vi får se men jag tror på ett tightare lag som inte är 60 meter långt denna gång. Sen måste ju Bergvall ... | Läs mer
Vem vet. Kansk edet är det enda som Zlatan kommer att tillföra i framtiden. Hoppas att respekten för grabben fortsätter att öppna fantastiska ytor för de övriga spelarna. Något annat kan vi nog inte räkna med än på något år.