Förvisso men det kanske är motivationsbrist hos de 4 stora i vissa matcher??
Som jag ser det är det inte sådan stor skillnad i år mot de övriga åren och frågan är om nåt lag skulle kunna blanda sig i kampen om ligatiteln i PL inom 10 år ?
-Sputnik-: Jag lyssnade på nån brittisk podcast och där tycker de att Sverige gjorde en bra match och skyllde det mesta på Hien. Vi får se men jag tror på ett tightare lag som inte är 60 meter långt denna gång. Sen måste ju Bergvall ... | Läs mer
Förvisso men det kanske är motivationsbrist hos de 4 stora i vissa matcher??
Som jag ser det är det inte sådan stor skillnad i år mot de övriga åren och frågan är om nåt lag skulle kunna blanda sig i kampen om ligatiteln i PL inom 10 år ?