mattias - 74: aldrig fel att läsa en riktigt bitter artikel :-)
I dag hoppas jag något så in i helvete att Man City ska lugga Aston Villa på alla poängen. I så fall har Arsenal fortfarande en liten chans att slå sig in på topp fyra trots allt. Men tyvärr har ju City både Bellamy och Robinho skadade så tyvärr tror jag att Villa vinner.
-Sputnik-: Jag lyssnade på nån brittisk podcast och där tycker de att Sverige gjorde en bra match och skyllde det mesta på Hien. Vi får se men jag tror på ett tightare lag som inte är 60 meter långt denna gång. Sen måste ju Bergvall ... | Läs mer
I dag hoppas jag något så in i helvete att Man City ska lugga Aston Villa på alla poängen. I så fall har Arsenal fortfarande en liten chans att slå sig in på topp fyra trots allt. Men tyvärr har ju City både Bellamy och Robinho skadade så tyvärr tror jag att Villa vinner.