Självklart skall den näst högsta ligan i England ha en egen tråd.
Nu står det klart att Tv 4 Sport kommer sända matcher från The Championship TOM 2012. Känns ju mycket mer attraktivt att se QPR mot Newcastle än Allsvenskan.
-Sputnik-: Jag lyssnade på nån brittisk podcast och där tycker de att Sverige gjorde en bra match och skyllde det mesta på Hien. Vi får se men jag tror på ett tightare lag som inte är 60 meter långt denna gång. Sen måste ju Bergvall ... | Läs mer
Självklart skall den näst högsta ligan i England ha en egen tråd.
Nu står det klart att Tv 4 Sport kommer sända matcher från The Championship TOM 2012. Känns ju mycket mer attraktivt att se QPR mot Newcastle än Allsvenskan.