Fotboll

Grupper · 17565 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 1162504

Sv: The Championship
mattias - 74: Det blev så, jag har tyvärr ingen bra förklaring. Jag kanske tyckte att namnet lät snyggast när jag kollade igenom någon tabell i barndomen. Det där med att hålla på det bästa laget eller laget alla andra håller på har aldrig varit något för mig. Liverpool, Arsenal och Man Utd-fans ger jag inte mycket för.

Svarskommentarer

Sv: The Championship

Wayne Gresky:

För mig vart valet enkelt, har man sett spelare som Rush , Dalgleish och Glenn hysen så vart valet enkelt :)


Sv: Fotbolls VM 2026
-Sputnik-: Jag lyssnade på nån brittisk podcast och där tycker de att Sverige gjorde en bra match och skyllde det mesta på Hien.
Vi får se men jag tror på ett tightare lag som inte är 60 meter långt denna gång.
Sen måste ju Bergvall ... | Läs mer
Sidan sköts av: Forumledarna