Dessutom tror jag det blir ett jävla gatlopp för nästa förbundskapten. Hur som haver så har ju Lagerbäck och Söderberg satt nivån med 5 slutspel av 6 möjliga.
Det gäller nog att leverera med träskogänget omgående, annars lär ju inte omdömena vara nådiga.
-Sputnik-: Jag lyssnade på nån brittisk podcast och där tycker de att Sverige gjorde en bra match och skyllde det mesta på Hien. Vi får se men jag tror på ett tightare lag som inte är 60 meter långt denna gång. Sen måste ju Bergvall ... | Läs mer
Dessutom tror jag det blir ett jävla gatlopp för nästa förbundskapten. Hur som haver så har ju Lagerbäck och Söderberg satt nivån med 5 slutspel av 6 möjliga.
Det gäller nog att leverera med träskogänget omgående, annars lär ju inte omdömena vara nådiga.