Fotboll

Grupper · 17550 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 1187069

Sv: VM-kval

Tack för allt, Lasse Lagerbäck. Du har ett imponerande facit och har skött din uppgift på ett bra sätt. Mycket tack vare dig och övriga ledare har vi haft förmånen att följa Sverige i fem raka mästerskapsslutspel.

När du nu väljer att stiga av, vilket är ett riktigt beslut, så hoppas vi att de nya ledarna kan bygga vidare på det du skapat och utveckla det ytterligare ett steg i rätt riktning.

Stå upp, för Lasse Lagerbäck!


Svarskommentarer

Sv: VM-kval

Poffa:Lasse Lagerbäck...Lasse Lagerbäck...... Lasse Lagerbäck.. han är stor å kåt å han har egen båt... Lasse Lagerbäck.

Den sjöng man i Berlin 2006

Tack Lasse!


Sv: VM-kval
Poffa: Lasse låter hälsa att de orden värmde.

Sv: Fotbolls VM 2026
-Sputnik-: Jag lyssnade på nån brittisk podcast och där tycker de att Sverige gjorde en bra match och skyllde det mesta på Hien.
Vi får se men jag tror på ett tightare lag som inte är 60 meter långt denna gång.
Sen måste ju Bergvall ... | Läs mer
Sidan sköts av: Forumledarna