Tack för allt, Lasse Lagerbäck. Du har ett imponerande facit och har skött din uppgift på ett bra sätt. Mycket tack vare dig och övriga ledare har vi haft förmånen att följa Sverige i fem raka mästerskapsslutspel.
När du nu väljer att stiga av, vilket är ett riktigt beslut, så hoppas vi att de nya ledarna kan bygga vidare på det du skapat och utveckla det ytterligare ett steg i rätt riktning.
-Sputnik-: Jag lyssnade på nån brittisk podcast och där tycker de att Sverige gjorde en bra match och skyllde det mesta på Hien. Vi får se men jag tror på ett tightare lag som inte är 60 meter långt denna gång. Sen måste ju Bergvall ... | Läs mer
Tack för allt, Lasse Lagerbäck. Du har ett imponerande facit och har skött din uppgift på ett bra sätt. Mycket tack vare dig och övriga ledare har vi haft förmånen att följa Sverige i fem raka mästerskapsslutspel.
När du nu väljer att stiga av, vilket är ett riktigt beslut, så hoppas vi att de nya ledarna kan bygga vidare på det du skapat och utveckla det ytterligare ett steg i rätt riktning.
Stå upp, för Lasse Lagerbäck!