Sv: Premier League
mattias - 74: Ja, säsongen är väl tyvärr körd redan nu. Den obotlige optimisten inom mig säger att vi fortfarande kan vara med och fajtas om platser till Champions League, men de orden lär jag säkerligen få käka upp.