Fotboll

Grupper · 17550 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 1330371

Sv: FA-cupen/Ligacupen
Nu går storlagen in i FA cupen. Först ut idag klockan 13.45 Arsenal - Leeds. Senare spelar b.la Scunthorpe - Everton och Stevenage - Newcastle. Imorgon är det b.la Leicester - Man City och den riktiga stormatchen mellan United - Liverpool. Härlig sportlördag och Söndag framför oss. vad tror vi om skrällar i dag? Kan Leeds störa maskinen Arsenal?

Svarskommentarer

Sv: FA-cupen/Ligacupen
mattias - 74: Nja det känns som de stora avancerar, Arsenal är väl i och för sig lite skadedrabbat, men kul om Leeds kan skrälla å givetvis om Everton försvinner :)

Sv: Fotbolls VM 2026
-Sputnik-: Jag lyssnade på nån brittisk podcast och där tycker de att Sverige gjorde en bra match och skyllde det mesta på Hien.
Vi får se men jag tror på ett tightare lag som inte är 60 meter långt denna gång.
Sen måste ju Bergvall ... | Läs mer
Sidan sköts av: Forumledarna