Fotboll

Grupper · 17568 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 1381384

Sv: The Championship
JD:

Nu hoppas vi på Swansea eller Cardiff i PL, hitoriskt om ett lag från Wales når PL. Dock har Swansea spelat i högsta serien förut men inte i Premier League.

Svarskommentarer

Sv: The Championship
mattias - 74: Hellre Swansea än Reading. Readings tvärränder går väl inte ens runt hela tröjan ?

Sv: The Championship
mattias - 74: Så har även Cardiff fast för länge sedan ;-)

Visst vore det roligt med ett Wales-lag i PL! Helt rätt.

Fast viktigast var att QPR gick upp, äntligen tillbaka efter 15 år i förskingringen........

Redigerad kommentar


Sv: Fotbolls VM 2026
-Sputnik-: Jag lyssnade på nån brittisk podcast och där tycker de att Sverige gjorde en bra match och skyllde det mesta på Hien.
Vi får se men jag tror på ett tightare lag som inte är 60 meter långt denna gång.
Sen måste ju Bergvall ... | Läs mer
Sidan sköts av: Forumledarna