Fotboll

Grupper · 17567 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 1578944

Sv: The Championship
I den sjunde tilläggsminuten händer alltså detta...

Svarskommentarer

Sv: The Championship
T T: denna är snäppet skönare.

F.ö i din länk: varför filmar man en radio pratare? antar att han är det eftersom man inte får se matchen..

http://www.youtube.com/watch?v=B7wDA-dredk 

Sv: The Championship

T T: Det var riktigt häftigt. Jag surade till när Leicester fick straffen, men gladdes några sekunder senare. :-)

Jag håller på Liverpool egentligen, men håller ett öga på Watford också sedan tidigt 80 - tal.


Sv: Fotbolls VM 2026
-Sputnik-: Jag lyssnade på nån brittisk podcast och där tycker de att Sverige gjorde en bra match och skyllde det mesta på Hien.
Vi får se men jag tror på ett tightare lag som inte är 60 meter långt denna gång.
Sen måste ju Bergvall ... | Läs mer
Sidan sköts av: Forumledarna