Fotboll

Grupper · 17549 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 2927035

Sv: Premier League
mattias - 74: nej jag tror inte att domaren medvetet la till tid i första halvlek men han la till 2 minuter på 3 minuter när det inte var något direkt avbrott så det blev fel där! Kerkez är ju otroligt dålig eller vad tycker du?

Svarskommentarer

Sv: Premier League
Rulltårtan :

inte lika dålig som Isak

Tror nog det lossnar för honom när som helst

Nu har Liverpool Palace i cupen sedan är det Villa i ligan sedan följer matcher mot City och Real b.la
Det är jobbigt att hålla på Leksand och Liverpool just nu :D

Sv: Fotbolls VM 2026
Rip Kirby: Messi hade nog fått straff där.
Sidan sköts av: Forumledarna