Fotboll

Grupper · 17568 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 2957857

Sv: Superettan
Rip Kirby: Erol Ates förlänger med ett treårskontrakt!

Fy fasiken vad gött!

gifsundsvall.se/erol-ates-skriver-nytt-kontrakt/

Svarskommentarer

Sv: Superettan
Erol Ateceae:

Roligt för er.

Undrar när Brage skall presentera ersättaren för Mushin som vann skytteligan förra säsongen och som med största sannolikhet drar utomlands trots kontrakt över nästa säsong med IKB

Sv: Superettan
Erol Ateceae: Den fortsatta resan framåt känns mer än tryggad!

"Vårt fokus ligger på att bygga en kultur och identitet som bottnar i hårt jobb, ansvarstagande och stolthet över att representera den här klubben. Vi vill att alla ska känna den kopplingen ? spelare, ledare och supportrar ? för det här bygget omfattar oss alla. Var och en har en roll i att forma vår framtid.

Vi vet att verklig utveckling tar tid, men med tillit, tålamod och en gemensam tro på det vi gör skapar vi något riktigt speciellt ? ett lag och en kultur som vår stad kan vara stolt över i många år framöver."

Sv: Fotbolls VM 2026
-Sputnik-: Jag lyssnade på nån brittisk podcast och där tycker de att Sverige gjorde en bra match och skyllde det mesta på Hien.
Vi får se men jag tror på ett tightare lag som inte är 60 meter långt denna gång.
Sen måste ju Bergvall ... | Läs mer
Sidan sköts av: Forumledarna