Sv: Premier League
Rulltårtan :

Tror jag absolut, de spelar ju bra också och få medstudsar.

Lite som många lag fått när de nått topplaceringar i PL.

Bara att kolla på Arsenal igår, de kom undan med blotta förskräckelsen, det är det som gör att man oftast vinner PL.

Att man inte spelar bra vissa matcher men vinner ändå.