JD: Spel mot ett mål för Örebro under hela den första halvleken, men man kan inte göra mål. I andra halvlek kommer Giffarna ut som ett helt annat lag och kan pressa Örebro högre upp i banan och undviker därigenom att bli lika tillbakapressade. Örebro gör två mål i den andra halvleken men båda vinkas det offside på. Giffarna gör ett godkänt mål i den 83:e minuten och där är vi nu. Spel i den 92:a minuten. 5 min. återstår.
Skulle gärna se Brage spöa Norrköping idag men jag jobbar natt så det får bli tv soffan ;)
Dessutom spöregnar det i Borlänge
Brage brukar studsa tillbaks efter en förlust och sedan mot Östersund var det mycket som inte stämde och Peking är ju inget vidare trots storsegern i premiären så har de verkligen inte varit så bra som många trodde inför säsongen
Får se om det blir match på " vallen " det fullkomligen vräker ner nu ;)