Jag är såklart väldigt glad att Sverige är vidare men om sanningen skall fram så har ju Sverige ingenting i VM och göra med tanke på det fantastiska usla kvalet man gjorde
Nu väntar med största sannolikhet Frankrike eller Norge " störst chans med Frankrike "
-Sputnik-: Jag lyssnade på nån brittisk podcast och där tycker de att Sverige gjorde en bra match och skyllde det mesta på Hien. Vi får se men jag tror på ett tightare lag som inte är 60 meter långt denna gång. Sen måste ju Bergvall ... | Läs mer
Jag är såklart väldigt glad att Sverige är vidare men om sanningen skall fram så har ju Sverige ingenting i VM och göra med tanke på det fantastiska usla kvalet man gjorde
Nu väntar med största sannolikhet Frankrike eller Norge " störst chans med Frankrike "
Blir åka av ;)