Hittade ingen tråd om denna turnering, tog mig friheten.
Lyckas inte få in matchen mellan Chelsea - Liverpool, finns någon som kan upplysa mig hur det ser ut? Det enda jag lyckas se är att två Poolspelare blivit varnade och att ställningen är 0-0.
-Sputnik-: Jag lyssnade på nån brittisk podcast och där tycker de att Sverige gjorde en bra match och skyllde det mesta på Hien. Vi får se men jag tror på ett tightare lag som inte är 60 meter långt denna gång. Sen måste ju Bergvall ... | Läs mer
Lyckas inte få in matchen mellan Chelsea - Liverpool, finns någon som kan upplysa mig hur det ser ut? Det enda jag lyckas se är att två Poolspelare blivit varnade och att ställningen är 0-0.