Såg precis att West Ham slog Ipswich med 2-0 i andra semifinalen i kvalet till Premier League. I finalen möter man antingen Preston eller Derby som ännu ej spelat sin andra semifinal, men det är klar fördel Preston efter 2-0 i första matchen och med tanke på att Derby har sina målsprutor Idiakez och Rasiak på skadelistan. Ska det bli så att West Ham gör en Crystal Palace och kvalificierar sig för Premier League som sista kvallag?
Spännande må jag säga, hoppas finalen visas på någon av den uppsjö av kanaler man har till sitt förfogande.
Föresten, måste kommentera vår tokige coach Stuart Pearce som bytte ut Claudio Reyna mot vår andremålvakt Nicky Weaver i den senaste matchens slutskede, och slängde upp James på topp, vilket höll på att sluta i succé, då James var en indirekt orsakt till att City fick en straff i 93:e minuten, men tyvärr lyckades inte Fowler förvalta den och den sista UEFA-platsen till istället till motståndet för dagen, Middlesbrough. Men men, vilket drag av Pearce och tänk om det gått vägen! Hursomhelst, jag glädjs ändå åt den bästa säsongen på väldigt länge.
Ja, det var ett uselt kval, men vi var ändå värda den väg vi gick till VM på sportsliga grunder. Det beror på segern i Nations League-gruppen 2024 som gjorde att vi förtjänade playoffmatcherna och de chanserna tog vi ju ... | Läs mer
Spännande må jag säga, hoppas finalen visas på någon av den uppsjö av kanaler man har till sitt förfogande.
Föresten, måste kommentera vår tokige coach Stuart Pearce som bytte ut Claudio Reyna mot vår andremålvakt Nicky Weaver i den senaste matchens slutskede, och slängde upp James på topp, vilket höll på att sluta i succé, då James var en indirekt orsakt till att City fick en straff i 93:e minuten, men tyvärr lyckades inte Fowler förvalta den och den sista UEFA-platsen till istället till motståndet för dagen, Middlesbrough. Men men, vilket drag av Pearce och tänk om det gått vägen! Hursomhelst, jag glädjs ändå åt den bästa säsongen på väldigt länge.
CTID!