Jag sitter och kollar på matchen mellan AIK och Ljungskile, efter första halvleken så leder Ljungskile med 1-0 efter mål av David Leinar i den 44:e minuten. Ett suveränt snyggt mål.
Jag trodde att AIK skulle spela ut Ljungskile fullständigt men det har inte blivit så mycket av det i första. Det bär emot mig att säga/skriva det men Ljungskile spelar riktigt bra och de är grymt bra på fasta situationer.
Trots att jag inte håller på Ljungskile så hoppas jag att de klarar av att vinna mot AIK, det hade varit en höjdare.
Ja, det var ett uselt kval, men vi var ändå värda den väg vi gick till VM på sportsliga grunder. Det beror på segern i Nations League-gruppen 2024 som gjorde att vi förtjänade playoffmatcherna och de chanserna tog vi ju ... | Läs mer
Jag trodde att AIK skulle spela ut Ljungskile fullständigt men det har inte blivit så mycket av det i första. Det bär emot mig att säga/skriva det men Ljungskile spelar riktigt bra och de är grymt bra på fasta situationer.
Trots att jag inte håller på Ljungskile så hoppas jag att de klarar av att vinna mot AIK, det hade varit en höjdare.