« Föregående · 1068536 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Frölunda - Rögle 29 September
mattias - 74: ja du det skulle vara så härligt med Frölunda och FBK i Kvalserien. Tror hela Hockeyförbundet skulle häpna om det blev så.
Sv: Frölunda - Rögle 29 September
ante08:
du skall se att Frölunda kommer till Leksand i vår och att Andreas Karlsson ångrade att an inte skrev på för Leksand :-)
du skall se att Frölunda kommer till Leksand i vår och att Andreas Karlsson ångrade att an inte skrev på för Leksand :-)
Sv: Frölunda - Rögle 29 September
ante08: blir vändningen ikväll när ni bänkar Honken eller? För ni måste ju börja att vinna snart. Om ni ska ha nån chans att vinna sm-guldet i vår.
Sv: Frölunda - Rögle 29 September
piff: Nähä, då tar vi 2-5 då. Vill du att ni ska förlora, så fine by me.
Sv: Avgå!
Dream Team: Större spelarbudget är givet en av dom bättre förutsättningarna jag talade om men jag sade inget om att det måste gå bättre för det. Speciellt inte efter 2 tunga säsonger bakom sej där pressen ökar. Sen är Frölunda inte riktigt så dåliga som tabellen visar... eller kanske e dom det :)
Ne men dom torskar ju matcherna i första perioden där dom inte hänger med sen kommer dom igång och är bra och ibland bättre. men många av spelarna verkar ha glömt hur 17 man gör mål. Får hoppas det kan lossa mot Rögle o sen kan vi labba lite mot Ottawa o sen ser vi vad som händer :)
Ne men dom torskar ju matcherna i första perioden där dom inte hänger med sen kommer dom igång och är bra och ibland bättre. men många av spelarna verkar ha glömt hur 17 man gör mål. Får hoppas det kan lossa mot Rögle o sen kan vi labba lite mot Ottawa o sen ser vi vad som händer :)
Sv: Frölunda - Rögle 29 September
Att jag redan är halvblind , det visste jag .
Men får väl hugga i med 7-2 istället .
Frölunda - Rögle 29 September
Dags igen. Och denna gången hoppas jag dom hänger med direkt från första perioden för då vinner vi. Islossning denna matchen kanske?
Således 6-2 till Indianerna.
Således 6-2 till Indianerna.
Sv: Avgå!
epa: Konstigt att du lägger ner så mycket energi på detta som inte ens håller på Frölunda eller du kanske bara vill ha Nubben tebax?
Nej jag hoppas dom för fortsätta hela säsongen oavsett hur det går. Löser inget genom att sparka kompetent folk det är spelarna som inte gör sitt.
Frånsett HV matchen och MoDo matchen som vi lyckades knipa poäng i så har matchen egentligen varit förlorad tidigt i första perioden. 2a och 3e är dom med och ofta bättre än motståndarna... om dom bara hade gjort mål där hade vi vunnit säkerligen en eller flera av dessa matchen.
Nej jag hoppas dom för fortsätta hela säsongen oavsett hur det går. Löser inget genom att sparka kompetent folk det är spelarna som inte gör sitt.
Frånsett HV matchen och MoDo matchen som vi lyckades knipa poäng i så har matchen egentligen varit förlorad tidigt i första perioden. 2a och 3e är dom med och ofta bättre än motståndarna... om dom bara hade gjort mål där hade vi vunnit säkerligen en eller flera av dessa matchen.
Sv: Färjestad - Frölunda
Men varför ha kvar ackeström och söderholm båda drar bara på sig utvisningar
Sv: Färjestad - Frölunda
Nubben har gjort ett bra jobb, vi saknar honom överhuvudtaget inte alls!
Lycka till i nya serien eftersom inte Elitserien duger, hahaha.
Lycka till i nya serien eftersom inte Elitserien duger, hahaha.
Sv: Färjestad - Frölunda
mangan:
Vi utmanare måste komma igen nu! Det har inte gått strålande direkt de senaste säsongerna. Ungefär som för Frölunda.
Vi utmanare måste komma igen nu! Det har inte gått strålande direkt de senaste säsongerna. Ungefär som för Frölunda.
« Föregående · 1068536 · Nästa »
Kommer inte inträffa tyvärr