« Föregående · 337786 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Expertpanelens tipsväg till SM-guldet
Se där ja Joel. Målen fortsätter komma. 1-0 nu till Frölunda och fler mål kan man kanske hoppas på...från Frölundaklubbor det vill säga.
Sv: Expertpanelens tipsväg till SM-guldet
Klinth: Ny finess på stats.swehockey.se lite fakta om lagen och spelare. Härligt. Se länk
Länkar:
http://stats.swehockey.se/
http://stats.swehockey.se/
Sv: Expertpanelens tipsväg till SM-guldet
Kungen: Ja tjenare, det är kul att det finns folk som är NÄSTAN lika ödmjuka som jag ;-)
Sv: Expertpanelens tipsväg till SM-guldet
Heda: Jo, vi är ju kända för fegspel och Färjestadssympatier...... Du borde nästan stängas av för ett sådan påhopp, fast bara nästan. Se nu till att nu utmanare plattar till oss i expertpanelen någon gång istället för att tjöta om orelevanta och absurda påhopp. 5-0 är ställningen. Vi har fyra resultat att falla tillbaks på, ni femton!!! Let the show begin ;-)
Sv: Final matchen från i våras på CD
GuldIndianen: Här finns filmen som jag gjort. Någon duktig supporter har delat upp den i olika delar. Se länktips.
Sv: Frölundaträffen
Hej igen! Tjatig e bara förnamnet, men detta är sista påminnelsen till den fantastiska "Höstträff" som kommer att äga rum den 13/12. Missa inte den! :)
Sista dag för anmälning är den 28/11. Gå gärna in på min sida och läs mer...
Sista dag för anmälning är den 28/11. Gå gärna in på min sida och läs mer...
Sv: Expertpanelens tipsväg till SM-guldet
GuldIndianen: Jag hade inte direkt så många valmöjligheter kvar inför kvällens match, vad gäller resultatet. Vad jag kan se så är 3-0 till Frölunda ledigt. Den tar jag.
Sv: Expertpanelens tipsväg till SM-guldet
slashpuppie: Det låter inte helt otroligt det tipset. Jag satsade ju själv 6-1. Det känns lite som om Frölunda måste visa var dom står. Och vad är bättre än mot leksand?? Nu krossar vi LIF.
Forza VF
Forza VF
Sv: Expertpanelens tipsväg till SM-guldet
danoj: jaja, jag var sent ute denna gången och då får man skiten som blir över, jag vet. Inte direkt något "expert"tips men det hade varit jäkligt kul om det gick in ;)
« Föregående · 337786 · Nästa »