« Föregående · 339737 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Lamt bakåt
Nu har jag suttit och övertalat mig själv om att jag inte brydde mig vidare mycket över förlusten..men det är lögn!
Efter att ha sett tv-repriserna blir jag bara irriterad över hur lätta mål vi släpper in. Det var samma visa i Leksand i tisdags. Nåt måste hända, tryck i dem lite skumma piller, ge dem en käftsmäll innan match..vad som helst bara de blir lite förbannade! Man ska få ont av att besöka området framför Frölundas kasse, det får man inte idag!
Efter att ha sett tv-repriserna blir jag bara irriterad över hur lätta mål vi släpper in. Det var samma visa i Leksand i tisdags. Nåt måste hända, tryck i dem lite skumma piller, ge dem en käftsmäll innan match..vad som helst bara de blir lite förbannade! Man ska få ont av att besöka området framför Frölundas kasse, det får man inte idag!
Sv: Norrena
Sannes: Nästa match kommer brynäs att spela bra i 59 minuter. Men det räcker inte. Måste tänka positivt. Vi ligger ju faktiskt 3a i tabellen. man kan inte ligga först jämt. Tror jag har blivit lite bortskämd efter förra säsongen.
Nu ska jag ta fram mina sparade GT och Aftonbladet från 8 April och läsa lite.
Nu ska jag ta fram mina sparade GT och Aftonbladet från 8 April och läsa lite.
Sv: Publiken
Dragan 2k:
Är ju 2000 fribiljetter till SSK matchen när det är lapp på luckan..
Ungdomar som kommer in gratis,, sen vill väl föräldrarna kanske gå i samma veva och pang,, knôkafullt,,
Samma som mot SSK förra året då alla som inte behövde använda suspensoar kom in gratis,,
Apråpå experttips så blir det 8-4 ikväll,, (3-0, 2-3, 3-1)
49-31 i skott,, (20-4, 12-14, 17-13)
Publik: 11.878
Är ju 2000 fribiljetter till SSK matchen när det är lapp på luckan..
Ungdomar som kommer in gratis,, sen vill väl föräldrarna kanske gå i samma veva och pang,, knôkafullt,,
Samma som mot SSK förra året då alla som inte behövde använda suspensoar kom in gratis,,
Apråpå experttips så blir det 8-4 ikväll,, (3-0, 2-3, 3-1)
49-31 i skott,, (20-4, 12-14, 17-13)
Publik: 11.878
Sv: Publiken
MoK:
Det "värsta" är att det kommer att vara mycket publik på dessa matcher i villket fall. Jag menar, det pekar ju på över 10.000 idag villket är fantastiskt. Sen e det utsålt mot SSK, och vinner vi idag och på Lördag så är det säkert slutsålt mot LHC med på Tisdag med. Ligger vi bara med i toppen så kommer vi att hamna närmare 11.000 i snitt än 10
Förresten, vi vinner idag med 5-0...
Det "värsta" är att det kommer att vara mycket publik på dessa matcher i villket fall. Jag menar, det pekar ju på över 10.000 idag villket är fantastiskt. Sen e det utsålt mot SSK, och vinner vi idag och på Lördag så är det säkert slutsålt mot LHC med på Tisdag med. Ligger vi bara med i toppen så kommer vi att hamna närmare 11.000 i snitt än 10
Förresten, vi vinner idag med 5-0...
Publiken
Kul som tusan att man har en publik som kommer till matcherna. Enligt uppgift i GP var det i morse 9000 sålda till kvällens drabbning....tyder på utsålt igen eller närapå i varje fall.
En liten fråga dock. Sämsta publiksiffran i år var när SSK kom på besök tidigare och då kom det 7000 något. Nästa SSK match är redan nu slutsåld. Frågan är...varför det? Jag menar det är skumt att det till den ena matchen inte kommer mer än 7000 medan man senare har den matchen slutsåld i förväg.
Har man dåligt samvete för att inte man inte kom senast det begav sig?
En liten fråga dock. Sämsta publiksiffran i år var när SSK kom på besök tidigare och då kom det 7000 något. Nästa SSK match är redan nu slutsåld. Frågan är...varför det? Jag menar det är skumt att det till den ena matchen inte kommer mer än 7000 medan man senare har den matchen slutsåld i förväg.
Har man dåligt samvete för att inte man inte kom senast det begav sig?
« Föregående · 339737 · Nästa »
Men nu måste jag GNY lite till här, VAD F.N E DET FÖR INKOMPETENTA DOMMARE VI HAR I DETTA LAND?????????????
Så min tävling går ut på följande!!
Kan någon komma fram med en bra dommare,eller vet någon var man kan få tag i någon gammal avdankad,för det var ju F.N så mycket bättre förr,då såg man ju när det var utvisning,nu har ju dommarna ingen nivå alls!!
Inte ofta man ser heda så frustrerad som ikväll,han satt o håll på att slita sönder sina byxor,vansinnig.
Heda skulle vara på isen!!
O så till sist ALAVARA E KUNG!!!! (för er som såg på demonstrationen när han åkte på en 2min för en klockren o regelrätt tackling)
Trevlig kväll..