« Föregående · 340977 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Expertpanelen om Brynäs - Frölunda
henkebus:
JAAA, 2-1 till Frölunda efter 18, 58.
Osckar Ackeström!!
JAAA, 2-1 till Frölunda efter 18, 58.
Osckar Ackeström!!
Sv: Expertpanelen om Brynäs - Frölunda
danoj:
Ingen hunger, ingen kyla, ingenting på bortais?!!!
Om det börjar gå tungt hemma oxå, hur reagerar publiken då??
Tror att adriahn och co. får börja leta lite på andra sidan av atlanten!!!
Nu behöver vi nya gubbar, Nya hungriga rävar som behöver lite speltid,,
Man ersätter inte Carnbäck o M. Andersson´s NHL rutin med juniorer,,
Man kan nästan skriva som de gjorde på GAIS hemsida,, "Vi är Frölunda, Ni är anställda,, Gör ert jobb.."
1-1 nu,, mitt 1-12 tips lever än ;-))
Ingen hunger, ingen kyla, ingenting på bortais?!!!
Om det börjar gå tungt hemma oxå, hur reagerar publiken då??
Tror att adriahn och co. får börja leta lite på andra sidan av atlanten!!!
Nu behöver vi nya gubbar, Nya hungriga rävar som behöver lite speltid,,
Man ersätter inte Carnbäck o M. Andersson´s NHL rutin med juniorer,,
Man kan nästan skriva som de gjorde på GAIS hemsida,, "Vi är Frölunda, Ni är anställda,, Gör ert jobb.."
1-1 nu,, mitt 1-12 tips lever än ;-))
Sv: Expertpanelen om Brynäs - Frölunda
70 Rodrigues:
Man kan kräva MÅL av tex Kallio, Andersson, Johnsson, det är för dåligt helt enkelt.
Man kan kräva MÅL av tex Kallio, Andersson, Johnsson, det är för dåligt helt enkelt.
Sv: Expertpanelen om Brynäs - Frölunda
danoj: Vad är det som är så dåligt förutom alla avslut :-)) Målvakterna är lysande båda 2!!!
Sv: Expertpanelen om Brynäs - Frölunda
henkebus:
Så dåligt så att jag nu inte orkar bry mig, visserligen 1 period kvar, men snart är det jag som hör av mig till Frölundas kansli och kräver BÄTTRING!!!
Så dåligt så att jag nu inte orkar bry mig, visserligen 1 period kvar, men snart är det jag som hör av mig till Frölundas kansli och kräver BÄTTRING!!!
Sv: Expertpanelen om Brynäs - Frölunda
1 sek kvar o 0-1 i röven,, Då kan man nog gå och bre ett par goa mackor, sätta igång guld dvd´n och drömma om fornstora dagar,,
Detta är I N T E bra pojkar,, detta är I N T E B R A ! ! !
SERGE BOISVERT!!! damma av grillerna och kom tillbaka,,,
Detta är I N T E bra pojkar,, detta är I N T E B R A ! ! !
SERGE BOISVERT!!! damma av grillerna och kom tillbaka,,,
Sv: Expertpanelen om Brynäs - Frölunda
Då mangan är i Gävle bad han mig spela på 3-1 åt honom men eftersom det är upptaget så blir det hux flux 3-2 till Frölunda.
Sv: Expertpanelen om Brynäs - Frölunda
Sannes: Solly bruden, men det resultat är redan bokat ock klart!!! Men rätt har du lik förbannat ;-)
Sv: Expertpanelen om Brynäs - Frölunda
Imorgon kommer Frölunda att vinna med 4-2, känner på mig att Brynäs får sota för förlusten hemma mot Linköping...
Sv: Expertpanelen om Brynäs - Frölunda
Dragan 2k: Ojdå, jag som tidigare satt satsade bilen, villan och ungarna på 5-3--till Brynäs. Brynäs har mycket att bevisa för sin hemmapublik imorgon.
Sv: Expertpanelen om Brynäs - Frölunda
slashpuppie: Låter fint det, bytte in honom i dream team precis...=)
Sv: Expertpanelen om Brynäs - Frölunda
Guinness: Nepp. Peter Ström gör alla mål. Samtliga i första perioden.
Sv: Expertpanelen om Brynäs - Frölunda
Dragan 2k: Gör Joel 3 imorrn? Han har väl kommit igång bra nu va?
Sv: Expertpanelen om Brynäs - Frölunda
Jag har fått mycket starka indikationer på att Frölunda gör 5 mål imorgon och Brynäs gör endast tre.
Sv: Expertpanelen om Brynäs - Frölunda
Dragan 2k:
Han får väl göra som utmanarna brukar göra imorgon, ta något som är över.
Han får väl göra som utmanarna brukar göra imorgon, ta något som är över.
Sv: Expertpanelen om Brynäs - Frölunda
slashpuppie: Tror nog att det är rätt att låta utmanarna köra på med sina tips. Enligt rykten befinner sig Mok på utländsk mark under dagen. Då matchen går klockan 15 imorgon och reglerna säger att vi ska komma med tipsen senaste 24 timmar innan nedsläpp får det nog tyvär bli som så att det endast är tre stycken expert tips som är inkomna.
Så välkommen in med era förslag.
Så välkommen in med era förslag.
Sv: Expertpanelen om Brynäs - Frölunda
Dragan 2k: Orkar inte vänta på MoK, säger 4-1 till Frölunda sålänge...
Sv: Expertpanelen om Brynäs - Frölunda
Klinth:
Frölunda kör full fart framåt och noll koll bakåt.
Brynäs-Frölunda 3-6.
Frölunda kör full fart framåt och noll koll bakåt.
Brynäs-Frölunda 3-6.
Expertpanelen om Brynäs - Frölunda
Torka på expertnivå nu..... Känns tungt.
Men då är det ju dax att visa expertnivå nu, 2-4 vinner Frölunda med.
YOU CAN BET ON THAT!!!!
Men då är det ju dax att visa expertnivå nu, 2-4 vinner Frölunda med.
YOU CAN BET ON THAT!!!!
Sv: Frölunda bilder?
Dragan 2k:
Här lite bilder från min sida,
får utnyttjas..
w1.332.telia.com/~u33202976/guld.htm
w1.332.telia.com/~u33202976/goa.htm
Här lite bilder från min sida,
får utnyttjas..
w1.332.telia.com/~u33202976/guld.htm
w1.332.telia.com/~u33202976/goa.htm
Sv: LikaSomBär
mangan:
Likheten slog när MH hade lyckats
odla några fjun i fejan.. (värsta sth-
dialekten nu..)
Likheten slog när MH hade lyckats
odla några fjun i fejan.. (värsta sth-
dialekten nu..)
Sv: LikaSomBär
JaSa: Intressant jämförelse! Har aldrig tänkt på det innan, men helt olikt är det nog inte. Men Heda har ett bättre skott än Calle hade.
Ödmjuk?
Inte för att vara kaxig, men BIF loosade också men mitt spel gick hem på Unibet :-)
Röda Stjärnan - Rosenborg 2 3.70 0-1 10.00 281.02
Newcastle - Basel 1 1.55 1-0
[f]Västra Frölunda HC - Linköpings HC 2 4.90 2-4[/f]
Spel tagna 2003-11-27 17:22 28.10
Röda Stjärnan - Rosenborg 2 3.70 0-1 10.00 281.02
Newcastle - Basel 1 1.55 1-0
[f]Västra Frölunda HC - Linköpings HC 2 4.90 2-4[/f]
Spel tagna 2003-11-27 17:22 28.10
Sv: Lamt bakåt
Kungen: Vem ska de kriga med då? De är ju inte ens i närheten av motståndarna. Ronnie är ju fem meter efter Franzen vid tredje målet. Det såg ut som att de slutade spela en bit in i tredje. Bedrövligt illa. Sen spelade Linköping smart, det måste erkännas. Två pass och puck till icing - j*****t tråkigt men ruskigt effektivt.
Sv: TÄVLING
Kungen:
Men därimot har du rätt angående domarna, förstår inte att det skall vara så svårt att ha lite känsla och läsa situationerna och inte hela tiden gå på att den som ramlar ANTAGLIGEN blivit fälld och därmed visa ut spelaren som var närmst.
Tänker tillbaks på domare som Sven-Erik Sold, Jörgen Grundström och Daggen Olsson till exempel. Man minns dom som rekordusla(framför allt den där Sold), och det var dom ochså, men frågan är om dom inte var klasser bättre än vissa av dagens?
Förresten, tänk er följande; Marcus Vinnerborg dömer Frölunda-Västerås 1989, och slagsmålen mellan Ekroth och "Flygis", som sedan fortsatte i några minuter med Newberry, Popovic, Janne Karlsson och Niklas Andersson. Haha, sicken syn det hade vart. Eller Gyllander, när han skall hålla reda på Broström i 60 minuter? Det hade vart värt entrepengen bara att få se Vinnerborg skägga runt på isen som besatt för att kunna hålla reda på allt
Hahaha, skrattar hela vägen till banken höll jag på att säga...
Reser till Gävle imorgon, tar säkra 5-1 till Frölunda innan expertpanelen eller vad dom kallar sig hinner sno det bombsäkra resultatet! Loui e het nu, han gör hattrick
Men därimot har du rätt angående domarna, förstår inte att det skall vara så svårt att ha lite känsla och läsa situationerna och inte hela tiden gå på att den som ramlar ANTAGLIGEN blivit fälld och därmed visa ut spelaren som var närmst.
Tänker tillbaks på domare som Sven-Erik Sold, Jörgen Grundström och Daggen Olsson till exempel. Man minns dom som rekordusla(framför allt den där Sold), och det var dom ochså, men frågan är om dom inte var klasser bättre än vissa av dagens?
Förresten, tänk er följande; Marcus Vinnerborg dömer Frölunda-Västerås 1989, och slagsmålen mellan Ekroth och "Flygis", som sedan fortsatte i några minuter med Newberry, Popovic, Janne Karlsson och Niklas Andersson. Haha, sicken syn det hade vart. Eller Gyllander, när han skall hålla reda på Broström i 60 minuter? Det hade vart värt entrepengen bara att få se Vinnerborg skägga runt på isen som besatt för att kunna hålla reda på allt
Hahaha, skrattar hela vägen till banken höll jag på att säga...
Reser till Gävle imorgon, tar säkra 5-1 till Frölunda innan expertpanelen eller vad dom kallar sig hinner sno det bombsäkra resultatet! Loui e het nu, han gör hattrick
Sv: Norrena
slashpuppie: Man tackar och bugar. :-) Min kristallkula tog visst slut vid 2 perioder... (1-3) men i alla fall.
Jag efterfrågade (se linköping sida) ett måkvaktsbyte av Melin.
Sperrle gjorde vad jag hoppats - går in och regerar.
Akta dig Lundquist - där har ni ett landslagsämne i framtiden.
Jag borde bli coach.
Kommer tillbaka med tips på tisdag då...
God lycka tills dess!
Jag efterfrågade (se linköping sida) ett måkvaktsbyte av Melin.
Sperrle gjorde vad jag hoppats - går in och regerar.
Akta dig Lundquist - där har ni ett landslagsämne i framtiden.
Jag borde bli coach.
Kommer tillbaka med tips på tisdag då...
God lycka tills dess!
Sv: Lamt bakåt
Danne_L: Du har så j...la rätt!! Vf måste börja kriga o bli lite elaka på isen,vi är alldeles för snälla!!
« Föregående · 340977 · Nästa »
Faan, man kan nästan tro att de har en dator uppladdad på Sportsnack, för så fort någon här kritiserar VF så börjar de tända till,, Minns leksand 0-4,,,
Såååååå jävla skön 3a idag,,, så jäkla bra oscar a,, Du är kung 25an