« Föregående · 935447 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Frölunda - Mora
lu93rowa: Jamen , det här ser ju bra ut. Enda tröstan är ju att det är långt kvar. Skit...
Sv: Frölunda - Mora
Danne_l: Vad har ni för trendbrott+ Går från att vinna till att vinna lite mer? Lyxproblem!
Sv: Frölunda - Mora
Metal Guru: E är medveten o lite rädd för detta. Frölunda brukar ha som svårast att vinna sådanna här matcher.
Sv: Frölunda - Mora
Metal Guru: Något åt det hållet ja kan bara hålla med dej bara hoppas att dom som skall utföra jobbet inte har samma smak...
Sv: Frölunda - Mora
rackham:
Vad säger du?
Är du helt puckad eller??
Då belv det alltså 8-2 för mig då, oväntat! :)
Vad säger du?
Är du helt puckad eller??
Då belv det alltså 8-2 för mig då, oväntat! :)
Sv: MoDo - Frölunda
Gidde: Precis min tanke med bara det namnet gör ju att man vaknar till liv. Ungefär som Koskenkorva i Luleå eller vart han nu spelar :)
Sv: MoDo - Frölunda
mok:
Nästan synd att han inte stavar det som det uttalas.
Låter rätt skoj när speakern säger det faktiskt, dessutom har han rätt bra fart på rören så det är ett passande namn han har...
Nästan synd att han inte stavar det som det uttalas.
Låter rätt skoj när speakern säger det faktiskt, dessutom har han rätt bra fart på rören så det är ett passande namn han har...
Sv: MoDo - Frölunda
Poffa: Yetman va som sagt bra igår o den passen han lade till 1-0 målet är en delikatess riktigt snyggt. Lite haltcoolt namn med... Yetman :)
Sv: MoDo - Frölunda
mangan:
Nu hörde jag bara matchen på radio men lät som en bra match...
Såg på sporten senare å vad kan man säga om Yetmans pass på Modos 1a mål... Sjukt.
Men nu är det fn dags för en 3 pöängare för Frölunda tycker jag. :|
Nu hörde jag bara matchen på radio men lät som en bra match...
Såg på sporten senare å vad kan man säga om Yetmans pass på Modos 1a mål... Sjukt.
Men nu är det fn dags för en 3 pöängare för Frölunda tycker jag. :|
Sv: MoDo - Frölunda
Poffa: Ja ibland lyckas man med sina artistvärvningar. Han blir kul att följa i vinter.
Sv: MoDo - Frölunda
Konceptet: Bra match, som vanligt mot Frölunda. Såg den på TV, vilket svider lite, men man kan inte gå allt.
Fabbe - Kahnberg - Nordqvist är en grym kedja. Framför allt Kahnberg. Allt som såg segt ut ifjol gör han så otroligt bra i år.
Tur vi har Yetman. Han är bäst, just nu. :-)
Fabbe - Kahnberg - Nordqvist är en grym kedja. Framför allt Kahnberg. Allt som såg segt ut ifjol gör han så otroligt bra i år.
Tur vi har Yetman. Han är bäst, just nu. :-)
Sv: MoDo - Frölunda
rhinos: Det här är en riktigt svår match för Frölunda. Det finns tre orter i Sverige där poäng är som att betrakta som rån - Övik, Stockholm och Linköping.
Man hoppas alltid på att bärga en trepoängare - en trepoängare som aldrig kommer. Kanske imorgon då...men nej vi får nog vänta ytterligare en tid.
Man hoppas alltid på att bärga en trepoängare - en trepoängare som aldrig kommer. Kanske imorgon då...men nej vi får nog vänta ytterligare en tid.
Sv: MoDo - Frölunda
lu93rowa: Mmm det brukar vara jobbigt där uppe,men Morrison lär ju gå på som en galning och det kommer avgöra. 2-0 till Indianerna. :)
« Föregående · 935447 · Nästa »
Såja... 2 till nurå...