« Föregående · 962597 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Luleå-Frölunda
Det är aldrig lätt att åka till de nordliga delarna av landet och vinna.
Luleå är emellertid värdelösa och Frölunda vinner, 2-5.
Luleå är emellertid värdelösa och Frölunda vinner, 2-5.
Sv: VF - HV71
ajon: Jo vore ju skönt med lite mer poäng så vi kan snacka om en verklig Melin effekt på laget. Visst vi har inte förlorat sedan Melin kom men inte sagt att spelet stämmer till 100% ännu iaf. Men skönt att se att mycket är bättre, spelarna verkar trivas mer och offrar sej mer iaf. Få se hur långt det kan räcka.
Sv: Frölunda på Ullevi.
Bengt:
Det blir fortare fullt med FBK, kanske.
Mao 'ännu mer drag' kring försäljningen.
Det blir fortare fullt med FBK, kanske.
Mao 'ännu mer drag' kring försäljningen.
Sv: Frölunda på Ullevi.
BSKV_nu:
"Brynäs kommer garanterat bli fullsatt. Men jag tror ändå att Färjestad drar mest, sen kommer Brynäs."
Om det blir fullsatt med BIF som motståndare, hur skulle FBK då kunna dra mer?
"Brynäs kommer garanterat bli fullsatt. Men jag tror ändå att Färjestad drar mest, sen kommer Brynäs."
Om det blir fullsatt med BIF som motståndare, hur skulle FBK då kunna dra mer?
« Föregående · 962597 · Nästa »
Luleå får ett trendbrott mot er och Luleå vinner med 5 - 2