« Föregående · 1078166 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Linköping - Frölunda
LHC - FHC
Klinth 2-5
mok 1-3
Linnea 2-3
piff 3-3
qslig 0-3
JBlom 0-5
Fet-Ecke 4-1
Gidde 4-2
mattias - 74 6-3
Poffa 3-2
Alisandali 4-4
ante08 5-2
Klinth 2-5
mok 1-3
Linnea 2-3
piff 3-3
qslig 0-3
JBlom 0-5
Fet-Ecke 4-1
Gidde 4-2
mattias - 74 6-3
Poffa 3-2
Alisandali 4-4
ante08 5-2
Sv: Linköping - Frölunda
mok: Intressant tanke. Alltid tippa förlust och samtidigt hålla på motståndarlaget, då kanske Frölunda vinner bara för att jävlas med en. =)
Sv: Linköping - Frölunda
JBlom: Kanske skall ändra taktik och bara tippa Frölunda förlust... menar eftersom mina resultat aldrig går in ändå.
Sv: Linköping - Frölunda
Linnea: Ta det du... tar 0-5 nuja eftersom mok snodde mitt kassa tips som aldrig kommer gå in endå. =)
Sv: Andreas Holmqvist...
rackham: Fanken då :) Hoppas du sätter en hundring på matchen varje gång :)
Linköping - Frölunda
Att det ska vara så svårt att spika igen och bärga 3 poäng. Och nu Linköping borta, knappast en av de enklare uppgifterna just nu.
Matchen slutar 2-5
En dåres envishet ni vet....
Matchen slutar 2-5
En dåres envishet ni vet....
Sv: VF - FBK
qslig: jaja
Första perioden: VF spelar mindre dåligt och utnyttjar två graverande misstag.
Andra perioden: Fortfarande tam och usel hockey med viss hjälp fick VF ett större antal powerplay men med svagt svagt spel och utan resultat emedan FBK fick en chans och JM stänkte in 1-2 efter 11 sek. 2-2 kom efter kalabalik framför VF kassen i slutsekunderna. Ingen ny TUT aktion i GBG utan domaren dömde mål.
Tredje perioden: Kraftigt tryck från FBK emedan VF hade giftiga kontringar. Holmqvist och Gustafsson briljerade i målen och en bedrövlig match med mängder av felpass, luftsvingar m m slutate oavgjort efter förlängning.
Detta var en av de tamaste matcher jag sett inte möcke till glöd.
Skärpning båda lagen annars hamnar guldet i Östergötland
Första perioden: VF spelar mindre dåligt och utnyttjar två graverande misstag.
Andra perioden: Fortfarande tam och usel hockey med viss hjälp fick VF ett större antal powerplay men med svagt svagt spel och utan resultat emedan FBK fick en chans och JM stänkte in 1-2 efter 11 sek. 2-2 kom efter kalabalik framför VF kassen i slutsekunderna. Ingen ny TUT aktion i GBG utan domaren dömde mål.
Tredje perioden: Kraftigt tryck från FBK emedan VF hade giftiga kontringar. Holmqvist och Gustafsson briljerade i målen och en bedrövlig match med mängder av felpass, luftsvingar m m slutate oavgjort efter förlängning.
Detta var en av de tamaste matcher jag sett inte möcke till glöd.
Skärpning båda lagen annars hamnar guldet i Östergötland
Sv: VF - FBK
lu93rowa: på de bilder vi får se så ligger det ju precis i gränslandet men med tanke på att videodomaren dömer mål så var det givetvis korrekt. Tråkigt, med tanke på att FBK inte har skapat särskilt många farliga chanser. Hoppas Frölunda tar tag i det nu i tredje med samma spel som man hade i första.
Sv: Andreas Holmqvist...
mok: han får väl göra ett i powerplay men sedan är han inne på 8 bakåt så det jämnar ut sig :).
Sv: Andreas Holmqvist...
qslig: Blir la som vanligt när spelare lämnar för en annan klubb att han kommer dänga in mål i nästa match mot oss. Har hänt förr liksom :)
Andreas Holmqvist...
...köper ut sig från sitt kontrakt i VF och sticker till Djurgården. Stackars DIF. Lätta poäng att inkassera i sthlm framöver, hehe ;).
« Föregående · 1078166 · Nästa »