« Föregående · 1080917 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Frölunda - Luleå, Kampen runt strecket!
Poffa:
Jag har ju ett annat, rätt, resultat på gång också.
Detta är ju bara ett sätt att finta bort en av "experterna" ;-)
Jag har ju ett annat, rätt, resultat på gång också.
Detta är ju bara ett sätt att finta bort en av "experterna" ;-)
Sv: Frölunda - Luleå, Kampen runt strecket!
Gidde: Och hur stor är chansen att du får behålla det resultatet?
6-1
Frölunda - Luleå, Kampen runt strecket!
Nu är det bara vinst som gäller. Förlust och Luleå drar iväg med 3 poäng. Vinst och Frölunda drar iväg med 3 poäng mot säkrare marker.
Borde inte vara för mycket begärt att få en 3-4 vinster på rad nu så att Frölunda hoppar upp på slutspelsplats istället för oroväckande Kvalserieplats...
4-1
Borde inte vara för mycket begärt att få en 3-4 vinster på rad nu så att Frölunda hoppar upp på slutspelsplats istället för oroväckande Kvalserieplats...
4-1
Sv: Rögle - Frölunda
Det var utan tvekan den svagaste bedömningen av ett matchstraff jag nånsin sett.
Sv: Rögle - Frölunda
Bissett19: Lärking har aldrig kunnat döma en match proffsigt heller så jag antar att man kan ana en röd tråd.
Sv: Rögle - Frölunda
qslig: Syns bra på Hockeyligans web-tv oxå. Tycker då inte tacklingen är vare sig farlig eller idiotisk.
Sv: Rögle - Frölunda
JBlom: Så läser man på aftonhoran där Anrell kallar det för fult och dumt. Var någonstans är det ett fult påhopp? Helt obegripligt. Tacklingen är axel mot axel, helt korrekt.
Man vill ju se mer tacklingar i svensk hockey men det är ju inte så konstigt att det minskar istället för ökar på den fronten när man blir utvisad för korrekta sådana, ja till och med matchstraff. Pinsamt!
Undrar om länken funkar, testar. 2:50 in i klippet smäller det.
Man vill ju se mer tacklingar i svensk hockey men det är ju inte så konstigt att det minskar istället för ökar på den fronten när man blir utvisad för korrekta sådana, ja till och med matchstraff. Pinsamt!
Undrar om länken funkar, testar. 2:50 in i klippet smäller det.
Sv: Rögle - Frölunda
qslig: Man kan ju undra vad Lärking höll på med helt klart när han skickade Kallio av banan...
Men men synd på en förlust, nu ligger Frölunda på kvalseriplats. Men tabellen är oerhört jämn så jag personligen är inte direkt oroad. Honken verkade ju inte göra en av sina bästa matcher iallafall. Sen är det inta alla lag, tro det eller ej, som åker till Ängelholm och plockar 3 poäng.
Frölunda har endå fått upp spelet bättre på slutet, nu är det bara dags att börja plocka 3 poängare så att klättringen i tabellen börjar. När det är så jämt så kan 3 raka vinster ge ett bra kliv uppåt.
Luleå hemma nästa match, då blir det revansch. =)
Men men synd på en förlust, nu ligger Frölunda på kvalseriplats. Men tabellen är oerhört jämn så jag personligen är inte direkt oroad. Honken verkade ju inte göra en av sina bästa matcher iallafall. Sen är det inta alla lag, tro det eller ej, som åker till Ängelholm och plockar 3 poäng.
Frölunda har endå fått upp spelet bättre på slutet, nu är det bara dags att börja plocka 3 poängare så att klättringen i tabellen börjar. När det är så jämt så kan 3 raka vinster ge ett bra kliv uppåt.
Luleå hemma nästa match, då blir det revansch. =)
Sv: Rögle - Frölunda
Inge kul med hockey nu. Finns det någon som har tips på vad man kan göra då det är för blött för golf.
Sv: Rögle - Frölunda
lu93rowa:
Precis, det är inte ens en tvåminutare. Riktigt dåligt dömt av Lärking, vilken känsla för spelet. Nu kan han ju i stort sett fucka hela matchen för Frölunda med den 5:an, om nu Rögle gör mål.
Honken får ju ta på sig både det tredje och det fjärde målet.
Precis, det är inte ens en tvåminutare. Riktigt dåligt dömt av Lärking, vilken känsla för spelet. Nu kan han ju i stort sett fucka hela matchen för Frölunda med den 5:an, om nu Rögle gör mål.
Honken får ju ta på sig både det tredje och det fjärde målet.
Sv: Rögle - Frölunda
jag fattar inte den där utvisningen han använde ju inte ens armbågen utv 5+GM CHARGING Tomi kallio
Sv: Rögle - Frölunda
Linnea: Det var då själva fn. :P
Men vänta nu... jag har ju mitt 1-5 resultat redan, Danne_l kan inte sno det av mig. :)
"Expertpanelen måste ha lämnat in sina tippade resultat senast 24h innan nedsläpp, annars har de inte förtur på resultatet de väljer"
Linnea:
1-5 tror jag på.
Danne_l @ Göteborg Idag kl. 09:45 <---- Idag var det ja. =)
Men vänta nu... jag har ju mitt 1-5 resultat redan, Danne_l kan inte sno det av mig. :)
"Expertpanelen måste ha lämnat in sina tippade resultat senast 24h innan nedsläpp, annars har de inte förtur på resultatet de väljer"
Linnea:
1-5 tror jag på.
Danne_l @ Göteborg Idag kl. 09:45 <---- Idag var det ja. =)
Sv: Rögle - Frölunda
Har helt missat on satsa o orkar knappt spana igenom resultaten därför blir det ikväll 3-5.. och om nu detta e upptaget så blire 3-6. Hopas nått e ledigt :)
Sv: Rögle - Frölunda
Ska åka med WWS på denna match. Ska bli spännande att åka söderut för att kolla hockey. Kul med ny arena också.
Resultat då.. 1-4.
Resultat då.. 1-4.
Sv: Rögle - Frölunda
mattias - 74: 2-5. Nu räcker det, färdiglekt, slutdiskuterat. Poängen ska bärgas och målskyttet komma igång.
Sv: Linköping - Frölunda
mok: Som sagt; 2-2 ger poäng till VF och LHC, men även till utmanarna.... *host host*
Rögle - Frölunda
Är väl dags att kirra en sådan här tråd. Känns som att det är dags för en nolla nu, det var ju nära senast.
0-4
0-4
Sv: Apropå ingenting (Version V(B)ästkusten)
Apropå ingenting är kanske fel när det gäller Henke Lundqvist. Men S*tan vilken plock han gjorde i nattens match. :)
Sv: Linköping - Frölunda
mok: 2-2 ger en poäng till Frölunda, Linköping och till utmanarna,,,, Jämnt fördelat. Gött att bonuspoängen gick till Frölunda.
Sv: Linköping - Frölunda
Frölundas mediokra poängskörd och Expertpanelens nolla, om jag har fattat det rätt så hör dom ihop va??????
Stå på Er....
1 - 9 blir det, tror jag iallafall........;-)
Stå på Er....
1 - 9 blir det, tror jag iallafall........;-)
Sv: Den nya hemsidan.
JBlom:
Oj vilken skillnad! Mycket trevligare att beskåda och de gröna färgerna har de fått med också. Undrar om de ändrar de till rött på helgerna?
Oj vilken skillnad! Mycket trevligare att beskåda och de gröna färgerna har de fått med också. Undrar om de ändrar de till rött på helgerna?
Sv: Den nya hemsidan.
qslig: Bättre än den gamla helt klart. Har inget att slå ner på än så länge iallafall. :)
Den nya hemsidan.
Vad tycker ni om den nya hemsidan? Känns ju lite fräschare än den gamla, med en liten modernare layout. Dock än så länge bara betaversion.
« Föregående · 1080917 · Nästa »