Frölunda HC

SHL · 60800 inlägg · 3408 ämnen
« · 2947895 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Säsongen 25-26 Guld?
Tjänare gåsapågar! Hur fan gick det idag då? Vart det förlust igen?

BlygeKenta: Till dig Kenta har jag bara en sak att säga. HÅLL DU DIN KÄFT!

Drebos : nja den var väl sisådär och 2:a perioden var nog sämst denna säsong, åtminstone på hemmaplan! Starkt att vinna i förlängningen! Djurgården är inte så pjåkiga!

Rulltårtan : Kul med Djurgården idag på hemmaplan lär ju inte bli lika mycket mål men ser en bra match framför mig

Grävlingen: Men Leif varför är du så fruktansvärt otrevlig i tonen?

ELFBIF: Jag är mer Brynäsare än dig din jävla stolle. Det enda du bidrar med är ju 100 % meningslöst pladder. Ingen uppskattar det du skriver i Brynäsboken så du kan ju lägga ner.

Söderöver: Det påminner mig om min gamle vän Hans "virus" Lindberg.

Drebos : Kom tillbaka när ni vunnit nåt. Höstlaget Frölunda 😂

KulaShaker: såg det… kunde inte hålla mig från att raljera kring saken trots att det sannolikt inte ens rör sig om ett Brynäsfan…

8-5 does that to you…

🥲

KulaShaker: Ja, han är ungefär lika mycket Brynäsare som Max Friberg. Gissar att han hänger här för att han får reaktioner här istället för en avstängning.

Söderöver: Är ett troll som är avstängd typ överallt, även i Brynäsboken.

Grävlingen: jajajaja hör inte vad du säger när ni är så långt nere i tabbelen, kom tillbaka när ni har gjort något märkvärdigt denna säsong 👍🏻

Drebos : haha! Satan!
Ni har fått in ett Brūnāss virus i er bok…

Ajajajaj…

Dom kan vara svårbehandlade…

Drebos : Du håller på en skitförening som byter logga vartannat år och spelar i ett plåtskjul.

Grävlingen: kanske, men jag hejar på det bättre laget

Drebos : Jag är nog bra mycket mer mogen än dig lilla vännen.

Grävlingen: är du 10 år eller? Vem fan använder kiss och bajs skämt efter 10 års åldern

Rulltårtan : Är Theodor Niederbajs och Linus Weissbajs släkt?

Rulltårtan : Jag är trevlig, du har bara inte insett det än. Jag vill ju bara ditt bästa.

Grävlingen: försök att vara lite trevligare då!

Rulltårtan : Jag tycker om att snacka med mina polare i Frölunda forumet, jag tycker ju vi har så trevligt.

Grävlingen: är du avstängd på Brynäs forum för att du kan så mycket eller? För där lyser du med din frånvaro!

Rulltårtan : Hur vågar du ifrågasätta mig? Jag kan allt om hockey.

Grävlingen: du har ju IQ som en fiskmås! Frölunda har 4 sm guld i modern tid och Brynäs har ett! Snacka om att skjuta sig själv i foten!! Dessutom har Frölunda 2 efter 2012 då ni vann, resten är ju väldigt mycket närmare dackefejden än vad Frölunda har sina!

Rulltårtan : Fan vad fräckt att skriva IQ fiskmås, är du 10 år gammal eller?

Fan va fräckt att skriva fusklunda, IQ fiskmås!

Rulltårtan : Snart pyser luften ur och verkligheten kommer ikapp. Fusklunda har ju bara några enstaka smguld , senaste gången man vann var väl runt dackefejden nån gång. Torkan kommer fortsätta även i år i fiskeborg.

Luftslottet ångar på!!

Drebos : Vi har ett väldigt disciplinerat försvarsspel. Men Skellefteå är bra, går vi till final hoppas jag det blir mot dem.

Grävlingen: du har blandat ihop honom med Calle fuskkrok:)

Filmade Friberg nåt igår? Vet att han brukar ha svårt att hålla sig.

Drebos : tyckte sista 10 minuterna var väldigt starka då skapade de inte något av värde!

Rulltårtan : Väldigt starka sista 2 min, tror inte Skellefteå fick ett avslut på mål under sin 6 mot 5 spel som ändå höll på nästan 2 minuter

Starkt att vinna igen i Skellefteå trots att spelet hackade en del men ett i virket och ett friläge så det kunde varit mer! Lasse bra igen men han får bra hjälp av hela laget! Viktiga 3 poäng!!

ELFBIF: Jag kan allt om hockey, du kan inte mycket du.

ELFBIF: Nej det är väl dina kompisar som varit i farten igen.

Grävlingen: Sålänge du inte rycker av vindrutetorkare o kastar sten på bussar, så syftade jag inte på dig.

Rulltårtan : Jag kan hockey, du bör lyssna på mig

Grävlingen: vad du tror är ju totalt ointressant men allt kan hända och din gissning är så god som någon!

Rulltårtan : Ja precis. Jag tror tyvärr ni ryker direkt i kvartsfinal. Tror det blir en kopia på Färjestad för nåt år sen när dom rök med 4-0 i matcher efter att dom vunnit serien överlägset.

Fan vilket gnäll det är på Boorken

Grävlingen: som ni gjorde i finalen menar du?

Rulltårtan : Fantastiskt roligt att ni vinner och att det går bra för er. Men tyvärr så delas det inte ut några guldmedaljer i november. Ert krut kommer nog att brännas nu på den här sidan av året. Till våren kommer ni bara sprattla runt som en död fisk.

ELFBIF: Du ska nog va tyst du. Jag har nog sett hur du spelar allan i Brynäsboken. Du spyr ur dig alla möjliga konstigheter.

Rulltårtan : Sjukt pinsamt hur vissa tjommar inte kan bete sig.

Luftslottet vann igen och ta alltid flyget till Gävle:)

Drebos : Pojken verkar ju ha dragit igång imorse, han hinner ju somna innan matchen börjar.

Grävlingen: det är ju hockey idag såklart blir det lite bärs då

Rulltårtan : Va fan snackar du om? Du borde lugna ner dig lite med alkoholen så här mitt i veckan.

Grävlingen: på vilket sätt är det imponerande att en massa människor födda och uppväxta i Göteborg ikläder sig Quislingfärger och sjunger hata Göteborg?? Det är bara pinsamt och en helt felaktig uppfostran! Snacka om att pissa på sin stad!

« · 2947895 · »