Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
FreddanVF: Det känns som om Lillis har en övertro på firma Kallio-J.J-Andersson,tycker att dragkedjan var mycket hetare idag,o kanske skulle han matcha den formationen i det sista 6 mot 4........
Men jag tror nog att Frölunda vänder runt det här på tisdag o tvingar fram en sjunde avgörande,det är alltid svårt att spela hem guldet när guldhjälmarna ligger i båset o champisen ligger på kylning.Dessutom när dem vet att man har två chanser,så mitt tips blir att allt avgörs i Göteborg på Torsdag,Scandinavium då eller???
FreddanVF: Det känns som om Lillis har en övertro på firma Kallio-J.J-Andersson,tycker att dragkedjan var mycket hetare idag,o kanske skulle han matcha den formationen i det sista 6 mot 4........
Men jag tror nog att Frölunda vänder runt det här på tisdag o tvingar fram en sjunde avgörande,det är alltid svårt att spela hem guldet när guldhjälmarna ligger i båset o champisen ligger på kylning.Dessutom när dem vet att man har två chanser,så mitt tips blir att allt avgörs i Göteborg på Torsdag,Scandinavium då eller???
osså har Lahti som vanligt sluta döma när det börjar vankas slutminuter...
Va fan gjorde Sundin... han måste ju plocka bort ledin framför Salo i det läget ju. Klent!
Bissett19: Och Wallin anklagar nästan funktionärerna för partiskhet.
Stort! Not!!!
Portello: Ledin skrek till videogranskarna:"Din tjocka jävla tattare"
Nya rubriker månne.......
FreddanVF: Otrolig häftig förstaperiod som bjuds från Frölundaborg,perioden hade väl allt egentligen utom ett mål,men de lär ju komma.Salos Pelle Lindberghräddning på slutet är ju helt enorm.
Hoppas det fortsätter så här bara!!
FreddanVF: vad sa Ekwall egentligen???
Ingen direkttelefon mellan sekretariatet och måldomaren så linjemannen kollade på TV4:a monitor?????
Bilderna på en sekretariat-funktionär med mobiltelefon då???
Nä då tycker jag Niklas Andersson var betydligt bättre.
Bäst idag var nog Witehall, Plüss och Krog.