Frölunda HC

SHL · 60597 inlägg · 3406 ämnen

Fler Matcher

Sv: Fler Matcher
Ja AIk ska vi vinna mot, så att vi i allafall behåller 5:e platesn, DET kan ju vara bra att ha den om några av dom 4 första lagen åker ur slutspelet. Då kan vi få fördel av hemma plan. det vore inte helt fel, för vi är ju ganska bra hemma.

De e inte bara Rahm som kommit igång Henke har också kommit igång=)Han va helt suverän idag!!De ska väl inte bli några problem mot AIK på tisdag dom har ju inget att spela för de e kvalserien för dom!!=)

Nu tar vi nya tag mot AIk på tisdag och vinner mot råttorna.
Niklas Rahm verkar ha kommit igång, det är gött.

JAAAAAAAA, FAN VAD HÄRLIGT ATT DOM VANN!!!!!!!!!!!!!

PS. DUVA, NU FÅR DU GÅ MED I GOA GUBBAR.DS.

NU SKA DUVA bli en GO GUBBe

Vi gick om!!! vi gick om vi gick om vi gick ooooom! haha...var det inte ngn i som höll på mif som skulle gå me i goa gubbarna om det inträffade??? ska genast kolla upp det! 5 igen. nu tar vi dom! FORZA FRÖLUNDA!!!

japp, haha så ägd typ :)

FORZA FRÖLUNDA!

Grattis Duva du är mycket välkommen till sveriges bästa hockeylag om du nu är en man som står vid sitt ord dvs.

5 Frölunda 71p
6 Malmö 70p

jag tror goa gubbars medlemsavgift ligger på 250 kr

Ha de HAJ

ok...thats a deal...men det kommer ändå aldrig hända. känner mig trygg...hehe

"Hockeybruden"
Om (när) ni inte går om oss så får du isåfall bli medlem i Redhawks support Ok? Deal?

duva...det där glömmer jag inte...ska kräva ditt medlemsskap när dagen D är inne...snart, tro mig! =)

Fler Matcher
Visst borde det vara fler matcher i ES ,20-25 matcher till och Malmö hade vunnit serien.
Ps. Går Vf om Malmö så ska jag gå med i goa gubbar ;)

« · 53252