Jaha, då var det dags för mig att se den första matchen för denna säsongen. Bäst att passa på när det för en gång skull bjuds på riktig hockey här i Uddevalla, kul att man lägger träningsmatcher på "landsbygden", det gör ju att folk kommer och tittar. Hm, kalla Uddevalla för landsbygd.....
Jag vet inte riktigt vad jag har för förväntningar på kvällens drabbning, det är ju verkligen ett derby som heter duga så vad som helst kan hända, men jag hoppas förstås att Frölunda vinner. Oavsett om det är träningsmatch eller elitseriematch så är det lika roligt att vinna över Färjestad, undrar varför......
Bäst att passa på när det för en gång skull bjuds på riktig hockey här i Uddevalla, kul att man lägger träningsmatcher på "landsbygden", det gör ju att folk kommer och tittar.
Hm, kalla Uddevalla för landsbygd.....
Jag vet inte riktigt vad jag har för förväntningar på kvällens drabbning, det är ju verkligen ett derby som heter duga så vad som helst kan hända, men jag hoppas förstås att Frölunda vinner.
Oavsett om det är träningsmatch eller elitseriematch så är det lika roligt att vinna över Färjestad, undrar varför......