Frölunda HC

60365 inlägg · 3398 ämnen

Frölunda - HV 71

« · 756223 Till forumet


Sv: Frölunda - HV 71
piff: aj aj aj mitt hjärta blöder
Kommentera

Sv: Frölunda - HV 71
masterseb: Fy f*n vad dåligt, 0-2 ja då blir det förlust i dag igen. Fattar inte vad dom håller på med, iofs är det bara 5.e omgången, men ändå. Inget i spelet stämmer.
Kommentera

Sv: Frölunda - HV 71
piff:

Kom igen nu så vänder vi detta!!!!
Kommentera

Sv: Frölunda - HV 71
Boråsindian:
Hv får avsluta så j**la enkelt...
Nu ligger Salo på isen också...
Kommentera

Sv: Frölunda - HV 71
Linnea: Vad sysslar frölunda med?? Spel 5 mot 3, så drar dom på sig en utvisning. trodde att det skulle se bättre ut i dag, men icke.
Kommentera

Sv: Frölunda - HV 71
mattias - 74: Ja det har ju börjat jäkligt bra... 0-1 efter 1.33. Vad är det med alla dessa tidiga mål??
Kommentera

Sv: Frölunda - HV 71
Vad gjorde Salo på 0-1 målet? Var han fastfrusen i isen?
Kommentera

Sv: Frölunda - HV 71
Linnea:

Nu bryter vi ihop och kommer igen eller ??

Vill till att VF vinner nu innan det kommer grishuvuden mot Frölundas styrelse =)
Kommentera

Sv: Frölunda - HV 71
mok: Ja men nära skjuter ingen hare, som Gunde skulle ha sagt. Hoppas du har lärt dig din läxa nu=)
Kommentera

Sv: Frölunda - HV 71
piff: Jag tippar 4-1, Salo slänger in ett mål sedan får han nog och lämnar över till Gistedt som spikar igen.
Kommentera

Sv: Frölunda - HV 71
Sammanställning Frölunda - Hv 71

Klinth 5-2
Linnea 4-3
mok 4-2
Danne_l 3-1

Alisandali 3-3
mattias-74 2-4
piff 5-3
Kommentera

Sv: Frölunda - HV 71
2-3, och så tycker jag fortfarande att utmanarna borde få poäng för att jag hade rätt resultat förra gången.
Kommentera

Sv: Frölunda - HV 71
Linnea: Första gången jag gjorde det men var tvungen att gå emot alla principer för att se om det skulle funka och det gjorde det ju nästan :)
Kommentera

Sv: Frölunda - HV 71
Linnea: Men så kommer vi att förnedra och prygla en naken mok på en offentlig plats med en 9-svansad oxpiska...

Expertpanelen är hård mot dom hårda, men ännu värre mot de som är renrasiga och trots detta inte har vett på att bete sig utifrån sin egen klass.
Kommentera

Sv: Frölunda - HV 71
Alisandali: Äh, de är ju nästan lika kassa som vi är för tillfället=) Sen kan jag ju inte gå i och tippa oavgjort, förstår du väl. Måste ju hålla mig väl med mina själsfränder i expertpanelen. Även om mok begått en nästintill oförlåtlig synd och tippat mot Frölunda..=)
Kommentera

Sv: Frölunda - HV 71
Linnea: 3-3 , ni får nog vara nöjda med en eller två poäng mot HV 71 .
Kommentera

Sv: Frölunda - HV 71
mok: Någon gång måste det ju komma... Kanske inte riktigt tvåsiffrigt än, så jag nöjer mig med 4-3. Tight så det förslår...
Kommentera

Sv: Frölunda - HV 71
Danne_l:

Danne min vän tyvärr åker småläningarna hem med en 2 - 4 seger i bagaget =)
Kommentera

Sv: Frölunda - HV 71
Guinness: Aldrig!

Jag vet inte riktigt hur jag menar, men det är det enda ord som passar in som svar på ditt inlägg.

Så, en gång till:

ALDRIG!!!
Kommentera

Sv: Frölunda - HV 71
Danne_l: Vi tuffar la på 4-2 då.
Kommentera

Sv: Frölunda - HV 71
Klinth:

3-1
Kommentera

Sv: Frölunda - HV 71
Klinth: Nu var du väl ändå lite väl optimistisk boz. Inse fakta! VF får det tufft nu innan det gäller något och de gamla börjar spela på normal standard.
Kommentera

Frölunda - HV 71
Men NU kommer 3 poäng.

Ingen kan ju vara speciellt nöjd, så det måste bli uppsträckning: 5-2
Kommentera

« · 756223